پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

دولت جعلی اسراییل امروز از هر زمانی بیچاره تر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: دولت جعلی، فاسد، غاصب و نژاد پرست اسراییل امروز از هر زمان دیگری بدبخت تر و بیچاره تر است.

ه گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به وجود 1/5 میلیارد مسلمان در جهان افزود: این در حالی است که جمعیت یهودیان دنیا به چهار تا پنج میلیون نفر هم نمی رسد.
وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس راهی برای نشان دادن حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است اظهار داشت: قدس شریف تنها با راهپیمایی سالانه مسلمانان آزاد نخواهد شد.
خطیب جمعه کرمان ادامه داد: به منظور آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین خرد جمعی همه سران کشورهای اسلامی نیاز است.
وی با اشاره به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گفت: "اگر هر مسلمان یک سطل آب به طرف اسراییل بریزد، اسراییل را آب خواهد برد."
وی اظهار داشت: در دنیای اسلام اینکه هر روز مسلمانان فلسطینی را به خاک و خون بکشند و ما فقط یک روز را به عنوان حمایت از آنها به روز قدس بسنده کنیم شرم آور است.
وی کنار گذاردن سران مزدور عرب توسط ملت ها و روی کار آمدن دولت های اسلامی را راه مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی دانست و تاکید کرد: تبلیغات فرهنگی در عرصه حمایت از مردم فلسطین باید گسترش یابد.
حجت الاسلام والمسلمین جعفری گفت: راه نجات فلسطین از دست رژیم نامشروع اسراییل به گفته امام راحل (ره) بیداری مسلمانان جهان است.
امام جمعه کرمان با اشاره به پیروزی حزب الله لبنان بدون وجود یک ارتش گفت: اراده، ایمان و بینش صحیح منجر به پیروزی آنها شد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: مسلمانان جهان فاجعه صبرا و شتیلا و سایر اقدامات ناجوانمردانه را در مورد مسلمانان عالم از یاد نبرده اند.
وی با بیان اینکه مسلمانان دنیا در رابطه با آزادسازی قدس آنطور که باید و شاید به تکلیف خود عمل نکرده اند ، موفقیت رژیم نامشروع اسراییل را در اشغال سرزمین فلسطین در نتیجه عمل نکردن مسلمانان به تکلیف خود در مورد برادران مسلمانشان دانست.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از ماه مبارک رمضان به عنوان ماه تقوا یاد کرد و گفت: مجهز شدن به تقوا نیازمند مقابله و مبارزه با هوای نفس است.
حجت الاسلام والمسلمین جعفری اضافه کرد: هوای نفس دین را تباه می کند و انسان در تمام دوران حیات خود باید به مساله خودسازی اهتمام بورزد.
وی عبادت خالصانه، آگاهانه و عاشقانه را رمز قبولی عبادات برشمرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.