پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

بیانیه سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

رمانده سپاه ثارالله و مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با صدور بیانیه مشترکی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در این بیانیه که رونوشتی از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: دفاع مقدس برگی زرین از رشادت و افتخار، فصلی خونین از شهادت و ایثار و مقطعی شیرین از صلابت و اقتدار در قاموس زیباترین لحظات شکوهمند اسلامی در ذهن ماندگار تاریخ سلحشور در هاله ای از ایمان و معنویت به منصه ظهور رسید و به عنوان میراثی گرانبها در دست ما است.
فرمانده سپاه و مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در این بیانیه تاکید کرده اند: حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتی است که قله های سربلندی، ایثار، حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان، مکتب و انقلاب به منصه ظهور رساندند.
در این بیانیه همچنین آمده است: دوران هشت سال دفاع مقدس امت سلحشور ایران ، در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم به مثابه یکی از حساس ترین و بارزترین برهه های حیات این ملت همچون نگینی تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه و ایثار آزادگان جهان می درخشد.
بیانیه مذکور می افزاید: اهتمام و تلاش در عرصه های گوناگون، حفظ و پاسداری از آن ارزش ها و دلاورمردی ها نیز به همین میزان در خور ارج نهادن است.
در بیانیه مذکور به هجمه های نابرابر و سنگین فرهنگی که با شدت هر چه تمام تر در مقطع کنونی بر پیکر انقلاب اسلامی وارد می آید اشاره و تاکید شده است: تمسک جستن به فرهنگ هشت فصل عشق و دلدادگی یقینا در دفع این هجمه ها و پیروزی موثر و کار ساز است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.