پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایانه مسافربری کرمان 77 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرعامل شرکت آدینه کریمان از پیشرفت 77 درصدی فضای فیزیکی پایانه مسافربری کرمان خبر داد.

محمد علی آدینه در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی پایانه مسافربری کرمان به 77 درصد رسیده است که درصد17 آن مربوط به 3 ماهه گذشته است.

وی با بیان اینکه تا پایان مهرماه جاری عملیات ساخت طبقه همکف پایانه تمام می شود تصریح کرد: عملیات اجرایی طبقه دوم نیز تا آبان ماه امسال به پایان می رسد.

مدیر عامل شرکت آدینه کریمان عنوان کرد: 70 درصد نمای آلومنیومی پایانه کرمان انجام شده است.

آدینه نصب آسانسور، آکواریوم ، پله برقی و ایجاد تزئینات زیبا را از دیگر امکانات درنظرگرفته شده برای پایانه مساربری کرمان ذکر کرد و افزود: امیدواریم تا عید نوروز امسال بتوانیم به تعهد خود برای ساخت این مکان عمل کنیم.

وی از ساخت شهرک پمپ بنزین و شهرک تعمیرگاهای در مجاورت پایانه مسافربری کرمان خبر داد و گفت: شهرک تعمیرگاهی50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرعامل شرکت آدینه کریمان به احداث مکان مناسبی برای استقرار نیروهای انتظامی در پایانه کرمان اشاره کرد و افزود: تامین امنیت این مکان ضروری است و پلیس بایستی با جدیت با متخلفین از جمله معتادین و کودکان خیابانی که ظاهر پایانه را مخدوش می کنند برخورد کند.

آدینه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پایانه کرمان را 40 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: با همکاری شهرداری فضای سبز زیبایی در محوطه پایانه کرمان ایجاد می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.