پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

محمدعلی بهروز به عنوان فرماندار بافت معرفی شد

طی مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان و امام جمعه بافت و سایر مسئولین، فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کویر، امام جمعه بافت در آئین تودیع و معارفه فرماندار گفت: باید با حفظ مواضع اصولگرایی در جهت رفع محرومیت ها تلاش کرد و این مهم در گرو اتحاد و وحدت مدیران و مردم می باشد.

حجت الاسلام"علی ابراهیمی"افزود: از مهمترین عوامل موفقیت در مدیریت دینی و اسلامی شرح صدر می باشد و مسئولین باید با سینه گشاده و بیان مشکلات مردم در جهت رفع آنها گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بافت تصریح کرد: در موقعیت کنونی دولت خدمتگزار و اصول گرا کوتاهی از هیچ مسئولی پذیرفتنی نیست و همه مدیران باید با هماهنگی با مجموعه استان و همگام با ریاست جمهور گام بردارند تا شاهد موفقیت هر چه بیشتر مسئولین در رفع مشکلات مردم باشیم.

خطیب جمعه بافت افزود: متاسفانه در 30 سال گذشته خدمات صورت گرفته در شأن و منزلت مردم بافت نمی باشد و دلیل اصلی آن تشنج هایی ست که از سوی جناح های سیاسی بوده است و ضربه اصلی آن را مردم خورده اند که نتیجه آن شده است امروز شاهد محرومیت این شهرستان با توجه به تمام پتانسیل ها و موقعیت ها باشیم.

امام جمعه بافت با اشاره به این مطلب که جو سیاسی شهرستان در گذشته آرامش نداشته است افزود: امروز شاهد وحدت نسبی خوبی در منطقه هستیم و این مهم باید با همفکری و همدلی بیشتر مسئولین در مسیر مشخص خود تحقق یابد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بافت با تاکید بر حفظ موانع اصولگرایی و حرکت در مسیر ولایت فقیه افزود: باید افکار مردم را نسبت به خدمت دولت و نظام جمهوری اسلامی تغییر داد چراکه در گذشته عدم آرامش در شهرستان و ایجاد تشنج ها موجب شده است تا مردم نسبت به مسئولین افکار خوبی نداشته باشند.

در ادامه معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: صعه صدر، اراده و پشتکار از خصوصیات یک مدیر خوب است و این خصوصیات در واقع باید ادامه دهنده مدیریت اسلامی باشند.

"جواد کمالی"افزود: پایبندی مدیران به قانون اساسی و مشورت آنها در رفع مشکلات مردم موثر است و هر مدیری که بخواهد از این مسیر تخطی کند موفق نخواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مدیران به مردم از راه های موفقیت مدیر است و توقعات مردم را باید باتوجه به امکانات و توانایی تعیین کنیم.

وی در رابطه با تغییر و تحولات فرمانداران در استان گفت: همه تغییرات به وجود آمده در جهت تحرک بیشتر در سیستم اجرایی استان در راستای رفع مشکلات مردم و آبادانی استان می باشد.

در ادامه فرماندار سابق شهرستان بافت گفت: این شهرستان دارای پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی در تمامی زمینه ها می باشد و الحق و الانصاف در چهار سال گذشته خدمات فراوانی در این شهرستان صورت گرفته است.

"مسعود امیرزاده"افزود: شهرستان بافت در حال حاضر دارای بیش از هزار پزشک متخصص در کل کشور می باشد و این همه ظرفیت های علمی و سایر بخش ها می طلبید تا در دولت های قبل خدمت بیشتری به این مردم شود.

فرماندار سابق بافت تصریح کرد: در طول چهار سال گذشته دولت خدمتگزار بیش از دو برابر و نیم دولت های گذشته در زمینه های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و ... فعالیت صورت گرفته است که این برای مردم نیز مشهود و قابل درک است.

در ادامه مراسم تودیع و معارفه،"محمدعلی بهروز" فرماندار جدید شهرستان بافت گفت: نظام جمهوری اسلامی استمرار حکومت ائمه اطهار می باشد و در راستای این حکومت اسلامی باید همگام با رهبری قدم برداشت و دفاع از حریم ولایت باید سرمنشاء اصلی کار مدیران قرار گیرد.

وی افزود: کسی که از حریم ولایت تخطی کند در جامعه و نظام ما مشروعیت ندارد چراکه ادامه راه خون شهیدان و امام بزرگ در گرو حرکت در مسیر رهبری و اطاعات از ولایت فقیه می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بافت تاکید کرد: در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم بافت از تمام ظرفیت ها استفاده خواهم کرد و از نظرات نخبگان نیز بهره مند می شوم.

فرماندار بافت در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به شناختی که از نیروی انسانی موجود در بافت دارم از تمام نیروهای مستعد و نخبه شهرستان در رفع مشکلات استفاده می کنم.

یادآوری می شود: در پایان این مراسم طی حکمی از سوی وزیر کشور، محمدعلی بهروز به عنوان فرماندار شهرستان بافت معرفی شد و از خدمات فرماندار سابق نیز تشکر به عمل آمد.

گفتنی است: بهروز به مدت 2 سال سکان اجرایی شهرستان جیرفت را بر عهده داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.