پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

کاهش انگیزه ذبح دام موجب افزایش قیمت گوشت در کرمان شده است

علی انجم شعاع بااشاره به افزایش قیمت گوشت در کرمان کاهش انگیزه ذبح دام و خارج شدن دام از کرمان به سایر استانها را دلیل کاهش گوشت و افزایش قیمت این فرآورده دانست.

MehrNews.com - Iran, Iranian, Nuclear, political, world, sport, Cultural, economic, SocialAndOccations news and headlines

علی انجم شعاع در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان با ابراز امیدواری جهت کاهش قیمت گوشت قرمز طی روزهای آتی در کرمان اظهار داشت: در روزهای اخیر با افزایش روبرو بوده ایم که در نشستهای مختلفی که با مسئولان ذیربط برگزار شد، مشکلاتی که موجب این افزایش قیمت شده بودند، بررسی و گامهای ضروری برای رفع آنها برداشته شده است.

انجم شعاع افزود: دلیل اصلی افزایش قبمت گوشت در کرمان کاهش انگیزه ذبح دام در شهرستان کرمان به دلیل صادرات دام از استان به استانهای تهران و شمال کشور است.

وی افزود: با هماهنگی وزارت بازرگانی و سازمان بازرگانی استان کرمان برای عدم خروج دام زنده و ذبح شده از استان کرمان دستورات لازم جهت اجرا صادر شد.

فرماندار کرمان همچنین با اشاره به رایزنیهای صورت گرفته با مسئولان سیستان و بلوچستان در خصوص انتقال دام از آن استان به کرمان گفت: مشکلات مطرح شده در این مسیر شناسایی و رفع شده است و به زودی انتقال دام زنده و ذبح شده به استان کرمان آغاز میشود.

در روزهای اخیر قیمت گوشت در کرمان دو هزار تومان رشد داشت و به 10 هزار تومان رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.