پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

افزایش بصیرت مردم در شناخت فتنه ها ضروری است

حجت الاسلام سید یحیی جعفری با اشاره به حادثه مسجد جامع کرمان و اهانت رژیم شاه به مقدسات مذهبی مردم گفت: همه اقشار جامعه باید با افزایش بصیرت و شناخت از حوادث مختلف عبرت بگیرند و در راستای حفظ ارزشهای انقلاب تلاش کنند.

MehrNews.com - Iran, Iranian, Nuclear, political, world, sport, Cultural, economic, SocialAndOccations news and headlines

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، نماینده ولی فقیه در کرمان در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به حادثه مسجد جامع کرمان گفت: انقلاب ایران به سادگی بدست نیامده است که به سادگی بگذاریم کسی به ارزشهای نظام ضربه بزند.

وی اظهار داشت: باید همه اقشار جامعه به درزمینه کسب بصیرت در جامعه کوشش کنند و در فتنه های مختلف که توسط دشمنان داخلی و خارجی ایجاد می شوند بتوانند راه درست و غلط را تشخیص دهند.

امام جمعه کرمان گفت: انقلاب ایران بسادگی بدست نیامده است و هزینه های زیادی در راستای حفظ این نظام پرداخت شده است که می توان به حادثه خونین مسجد جامع کرمان اشاره کرد.

وی با اشاره به شهادت دو نفر و جراحت هزاران نفر از مردم کرمان در آن واقعه گفت: جسارت به ساحت مسجد و قرآن کریم توسط عوامل رژیم طاغوت نشان از ماهیت ضد دینی این رژیم داشت.

حجت الاسلام سید یحیی جعفری گفت: ملت ایران در راستای پیروزی انقلاب و حفظ آن فداکاری های زیادی کرده است و به گفته امام خمینی(ره) حفظ انقلاب از اوجب واجبات است و هرکدام از افراد جامعه وظیفه دارند در حفظ انقلاب در مقابل دشمنان داخلی و خارجی تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به زلزله خیز بودن استان کرمان از دستگاههای مختلف در کرمان خواست از ساخت سازه های غیر استاندارد در کرمان جلوگیری نمایند و به گونه ای برنامه ریزی کنند که سازه های مختلف مسکونی و تجاری از استحکام لازم برخوردار باشند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه بسیاری از سازه های استان نیاز به استحکام بخشی دارد گفت: مردم به دلیل توان مالی محدود و هزینه بر بودن استحکام بخشی نمی توانند به تنهایی در این راستا اقدام کنند و مسئولان باید برنامه ریزی لازم در راستای ارائه تسهیلات به مردم در راستای استحکام بخشی اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به استحکام بخشی سازه های روستایی گفت: ساخت این سازه ها باید بگونه ای باشد که با فرهنگ مردم مناطق مختلف سازگاری داشته باشد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.