پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

روزه سکوت !

  

 ن و القلم و مایسطرون

بنا به اصرارها و تماسهای  مکرر بسیاری از سیاسیون و اصحاب قلم و رسانه فعلا از نوشتن در خصوص نشست به اصطلاح هم اندیشی دیشب روزنامه نگاران استان با استاندار و جلسه هفته گذشته کانون روزنامه نگاران اصولگرای استان صرف نظر می کنم. 

همه آنهایی را که به طرق مختلف بی تقوایی می نمایند را به خداوند حکیم -علیم و غفور واگذار می کنم. 

البته جای گلایه از برخی از خبرگزاریهای استان که بر خلاف رسالت حرفه ای  اخبار این نشست را ناقص - یکطرفه و... منعکس کردند نیز باقی است. 

صد رحمت به واحد مرکزی خبر صدا وسیمای مرکز کرمان و خبرنگاران صدیق - وارسته و دلسوز آن که خبر این رخداد مهم را هم ساعت ۱۶:۴۵ امروز عصر و هم ساعت ۲۰:۴۵ امشب پخش کرد و در خبر ساعت  ۲۰:۴۵ به رغم همه محدودیتها این عبارات را به کار برد  :

" در این جلسه اصحاب مطبوعات استان از برخورد سرد اداره کل ارشاد با رسانه ها گلایه کردند" 

چیزی که دفتر نمایندگی خبرگزاری ایرنا در استان به عنوان خبرگزاری رسمی کشور به راحتی از کنار آن گذشت و هیچ اشاره ای به آن نکرد (!؟!؟)

هدف من از پیشنهاد برگزاری تشکیل این جلسه به استاندار کرمان تعامل  و هم اندیشی در خصوص حل مشکلات اصحاب قلم و رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی بود تا آنها بهتر بتوانند به رسالت خطیر و عظیم خود عمل نمایند که متاسفانه سمت و سوی جلسه چیز دیگری شد ...

در اواسط جلسه یادداشتی را مرقوم و در آن نکته ای را به استاندار متذکر شدم و آنرا به یکی از  دست اندرکاران جلسه دادم تا به استاندار بدهد . 

... 

نمی دانم چرا برخی دستهای پنهان نمی خواهند تا اتحاد رسانه ای در بین رسانه های گروهی استان  شکل بگیرد تا در جهت اطلاع رسانی مطلوب تر به منظور نیل به توسعه همه جانبه استان با توجه به نقش خطیر رسانه ها گام بر داریم...  

البته باید این گلایه را نیز از برخی همکاران مطبوعاتی خود نیز عنوان بکنم . چرا که برخی از آنان واقعا سوالات نا مربوطی پرسیدند!  

گویی که اشتباهی به جلسه آمده اند !!! 

سکوت برخیشان نیز  پر از حرف بود!

...   

... 

این جمله و نکته را هم به قول یکی از دانشمندان نیز قرائت کردم : 

"مشکل دنیا این است که نادانان مطمئنند و دانایان مردد" 

...  

یا حق

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.