پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

امام جمعه کرمان بر حفظ هویت بسیجی در جامعه تاکید کرد

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با تاکید بر حفظ هویت بسیجی از سوی بسیجیان گفت: آن چیزی که برای بسیحیان مهم است عمل به توصیه های امام راحل و مقام معظم رهبری که همان حفظ هویت بسیجی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید"یحیی جعفری" روز شنبه در دیدار فرماندهان رده های سپاه شهرستان کرمان و شورای معاونین سپاه استان افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی بویژه شیطان بزرگ و صهیونیزم بین الملل در عرصه های مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت دارند.
وی با تاکید بر اینکه شرایط امروز از شرایط زمانی دوران جنگ تحمیلی اهمیت بسیاری دارد، ادامه داد: ارتقاء سطح معرفت و شناخت نسبت به مسائل روز و تقویت ایمان و اعتقاد از ضروریات بسیجیان است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان ایمان، انگیزه قوی و اعتقاد به بهشت و جهنم از عواملی دانست که بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی هشت ساله بدون داشتن سلاح نظامی با دشمن تا بن دندان مسلح جنگیدند و پیروز شدند.
وی وظیفه امروز بسیجیان را دفاع از ارزشهای والای دینی و انقلاب عنوان کرد و گفت: این ارزش ها با آموزش جوانان و آشنایی نسل جوان با آنان در جامعه نهادینه می شود.
امام جمعه کرمان با اشاره به نقش بسیجیان در دوران دفاع مقدس افزود: خداوند برای دفاع از دین، مکتب و اندیشه های عالی دینی و معنوی مردان بزرگ و با ایمان و انگیزه قوی را قرار داه است که از دین خدا پشتیبانی و یاری کنند.
حجت الاسلام جعفری در ادامه بسیج را منحصر به این عصر و زمان ندانست و تصریح کرد: بسیج در عصر بعثت محمد رسول الله نیز وجود داشته است.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به فتنه های ایجاد شده اخیر در کشور گفت: مقام معظم رهبری با صراحت تمام مصالح و مطالب را بیان کردند.
حجت الاسلام جعفری با انتقاد از بعضی ها که مسئله به این واضح و روشنی را نمی فهمند، ادامه داد: متاسفانه اینها افراد مختلف مجاهد ، زندان کشیده و زندان رفته ای هستند که هم اکنون از بعضی از سران این جریان حمایت می کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این دیدار با گرامی داشت هفته بسیج گفت: گردهمایی مشترک ائمه جماعات با فرماندهان سپاه، دیدار فرماندهان سپاه و بسیج با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، برگزاری مسابقه فرهنگی با عنوان"چگونه بسیجی شدن"، اجرای تئاتر خیابانی و بر گزاری شب شعر از برنامه های این هفته دراستان کرمان به شمار می رود.
حجت الاسلام"علی عرب پور" ادامه داد: برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقه ورزشی ویژه حوزه ها و پایگاه ها مقاومت، برگزاری نشست تجلی و خودباوری، نشست بزرگ جهاد گران علم و فناوری و برگزاری جشنواره شعر استانی بسیج از دیگر برنامه های این هفته است.
وی برگزاری مسابقه مقدماتی قاریان، حافظان و موذنین، اعزام تیم های درمانی و اجرای طرح سنجش سلامت دانش آموزان توسط بسیجیان، برگزاری رزمایش و آزمون پدافند غیر عامل، تجلیل از شرکت کنندگان در طرح اردوهای جهادی، ویزیت رایگان پزشکان عضو بسیج و تجمع اقشار مختلف بسیج و تقدیر از بسیجیان نمونه از دیگر برنامه ها ی هفته گرامی داشت بسیج برشمرد.
وی در ادامه غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، بازدید رایگان از موزه دفاع مقدس، اجرای کوهپیمایی و راهپیمایی خانوادگی و برگزاری شب خاطره با حضور خانواده شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.
هفته گرامی داشت بسیج از اول آذرماه آغاز می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.