پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

اولین جشنواره بزرگ وبلاگ نویسی بسیجیان استان کرمان برگزار می‌شود

 معاون ارتباطات سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری اولین جشنواره بزرگ وبلاگ نویسی بسیجیان این استان در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از کرمان، روح الله نیکخواه شامگاه دیروز در جمع خبرنگاران در سالن جلسات بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان، پرورش و تربیت نیروهای حزب‌اللهی و همتراز با انقلاب در فضای مجازی و سایبری را از مهمترین اهداف این جشنواره عنوان کرد.

دبیر این جشنواره معرفی بسیج و آثار و خدمات این نهاد پربرکت در طول 30 سال گذشته، استکبارستیزی و معرفی آمریکا، اسرائیل و انگلیس به عنوان دشمنان ملت ها و مخالفان دموکراسی، حقوق بشر و آزاداندیشی در جهان؛ افشای جریان های ضد انقلابی و ضد بشری وهابیت و بهاییت در پیشبرد اهداف نظام استکباری و صهیونیسم بین الملل، انقلاب رنگی، علم و فناوری، پزشکی، مهدویت، دفاع مقدس، ورزشی، فرهنگ و ادب و دین و مذهب را از مهمترین موضوعات اعلام شده جهت شرکت در این جشنواره عنوان کرد.

وی گفت: ثبت نام و تهیه وبلاگ جهت شرکت در این جشنواره از سومین روز هفته بسیج آغاز شده و تا 20 دی ماه امسال ادامه دارد.

نیکخواه افزود: وبلاگ ها باید در مقطع زمانی 25 آبان تا 20 آذر حداقل دارای پنج پست مرتبط با موضوعات جشنواره باشند که بر اساس معیارهای طراحی و محتوایی توسط داوران، ارزشیابی می شوند.

معاون ارتباطات سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: شرکت در جشنواره برای کلیه دانشجویان بسیجی عادی، فعال و آزاد و حضور یک نفر با چند وبلاگ بلامانع است.

سیاوش مسلمی، مسئول هماهنگی و دبیر فنی این جشنواره نیز گفت: دانشجویان بسیجی عادی و فعال می توانند با اسم مستعار در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: در کنار این جشنواره آموزش وبلاگ نویسی برای دانشجویان و بسیجیان سایر اقشار انجام می شود.

مسلمی یار آور شد: هر هفته، 80 تا 100 دانشجو به همت بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان، دوره آموزش وبلاگ نویسی را طی می کنند.

مسئول هماهنگی و دبیر فنی این جشنواره افزود: در شهریور ماه گذشته با همکاری استانداری کرمان، تعداد 200 دانشجو از دانشگاه های استان توسط بسیج دانشجویی استان، آموزش وبلاگ نویسی را فراگرفتند.

وی گفت: طی مراسمی در دهه فجر و با حضور وبلاگ نویسان استان، به 20 وبلاگ برتر هدایای ارزنده ای اهدا خواهد شد. 

http://bdokerman.com/static-9.html 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.