پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

امام جمعه کرمان: آشوبگران عاشورای حسینی گور خود را حفر کردند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: فتنه گران و آشوبگران عاشورای حسینی با حرمت شکنی و توهین به مقدسات و ارزش های مسلمانان و همچنین اصل ولایت فقیه، گور خود را حفر کردند.

حجت الاسلام سید "یحیی جعفری" چهارشنبه در جمع راهپیمایان معترض به حرمت شکنی امام حسین (ع) در روز عاشورا افزود: حادثه روز عاشورا در تهران که جمعی مزدور اجانب و بیگانگان علیه مقدسات، عاشورا و علیه رکن رکین نظام مقدس جمهوری اسلامی شعار دادند، یک حادثه بی نظیر و بی شرمانه بود. 
وی تاکید کرد: شعار انحرافی و خیانت بار "مرگ بر اصل ولایت فقیه" اگر درست تجزیه و تحلیل شود به معنای مرگ بر اسلام و ارزشهای آن است. 
حجت الاسلام جعفری با اشاره به فرموده امام زمان (عج) که اسلام راستین و حقیقی از اهل بیت رسول خدا گرفته می شود، تاکید کرد: در زمان غیبت وظیفه اسلامی و قرآنی اهل بیت بر عهده فقها و مراجع تقلید است که در این میان رهبری و نظارت عالیه بر کشور بر عهده ولی فقیه خواهد بود. 
حجت الاسلام جعفری اظهار داشت: ولی فقیه در زمان غیبت کبری حضرت ولی عصر (عج) وظیفه جلوگیری از انحراف مسائل مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه را بر عهده دارد. 
وی ادامه داد: فتنه گران کسانی هستند که در ایام انتخابات و در زمانی که هنوز انتخابات و رای گیری به پایان نرسیده پیروزی خود را اعلام می کنند. 
امام جمعه کرمان گفت: ولی فقیه از سوی بیش از 80 نفر عالم و مجتهد انتخاب می شود و ولی فقیه زمان جانشین بر حق امام زمان (عج) است و همچنین بزرگان مجلس خبرگان رهبری نیز به وسیله رای ملت انتخاب می شوند. 
حجت الاسلام جعفری اظهار داشت: مردم شاهد حوادث پس از انتخابات یکی پس از دیگری بودند اما جمعیت ساختار شکن در روز عاشورای حسینی علیه نظام و مقدسات شعار دادند. 
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در روز بعد از انتخابات اعلام کردند که اگر معترضان به تقلب در انتخابات دلیل و برهانی دارند ارائه دهند که بر خلاف تمدید این مهلت از سوی شورای نگهبان آنها دلیل و صحبتی نداشتند. 
امام جمعه کرمان افزود: بیش از 14 بیانیه از سوی فردی لجوج به نام "میر حسین موسوی" صادر شده و هنگامی که این حرکات وی از سوی آمریکا و اسراییل مورد حمایت قرار می گیرد نشان دهنده باطل بودن این جمعیت اندک است. 
وی ادامه داد: تمامی افرادی که در این خط قرار گرفته اند در خوشبینانه ترین حالت به 50 هزار نفر در کل کشور نخواهند رسید. 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان تاکید کرد: این افراد بدانند چنانچه دستگاه قضایی آنها را به اشد مجازات نرسانند، ملت وارد صحنه خواهند شد و آنها را به جزای اعمالشان خواهند رساند. 
وی گفت: در این شرایط حساس که رکن اصلی اسلام و مذهب به وسیله مزدوران مورد اهانت قرار گرفته است با سکوت اختیار کردن در این حوادث در برابر خدا مسوول خواهیم بود. 
امام جمعه کرمان اظهار داشت: این افراد همانطور که رهبری فرمودند تنها کف روی آب هستند و از بین خواهند رفت و تنها نظام اسلامی و مردم ولایتمدار باقی خواهند ماند. 
حجت الاسلام جعفری تاکید کرد: مردم مانند همیشه با صدای رسا اعلام می کنند که از اصل ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه ای حمایت می کنند. 
وی افزود: سران استکبار جهانی، رییس جمهور احمق آمریکا و نخست وزیر جنایتکار اسراییل بدانند که اگر حساب و کتابی برقرار شود صدها بار به اعدام محکوم خواهند شد. 
امام جمعه کرمان تصریح کرد: استعمارگران جنایتکار با بی شرمی و وقاحت، کشورهای مختلف اسلامی را به بهانه مبارزه با حقوق بشر اشغال کردند و میلیون ها نفر را به شهادت رساندند. 
وی در پایان گفت: مردم در این شرایط حساس جامعه با حفظ آرامش خود کاری نکنند که دشمن شاد شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.