پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

سکوت در شرایط کنونی خیانت به نظام است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن محکوم کردن هتک حرمت به عاشورای حسینی گفت: هر کس در شرایط فعلی سکوت کند به نظام و انقلاب اسلامی خیانت کرده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید"یحیی جعفری" شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری استان کرمان که با حضور استاندار و مدیران کل استان برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه در روز عاشورای حسینی تعدادی اراذل و اوباش با هتک حرمت به مقدسات اسلامی قلب جهان اسلام را به درد آوردند از مسوولان دستگاه قضایی می خواهیم هر چه سریعتر هتاکان را به اشد مجازات محکوم نمایند. 
وی ادامه داد: ما همه در مسایل سیاسی و فرهنگی نیاز به یک مرشد داریم تا ما را ارشاد و هدایت نماید و اگر ما داری مرشد و رهبر نباشیم دچار اشتباه خواهیم شد، همانگونه که در فتنه های اخیر برخی از شخصیتها هنوز دچار اشتباره هستند. 
حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: در همه مسایل یک رهبر فرزانه، حکیم، باتقوا، با بصیر باید باشد تا ما را راهنمایی نماید که دچار ضلالت نشویم پس بر همه مدیران دستگاههای اجرایی لازم است تا نقش ولایت فقیه را تبیین کنند تا برای کارکنان آن دستگاه حجت تمام شود. 
وی با اشاره به آشوبهای بعد از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، بیان داشت: در این مدت چقدر خسارت مالی و معنوی به مملکت وارد شد و اموال عمومی و شخصی مردم به آتش کشیده شد و برخی ها جان خود را از دست دادند. 
امام جمعه کرمان خاطر نشان کرد: باید به سران فتنه بگوییم که شاید یکی از توطئه های دشمنان این است تا مردم را سرگرم همین راهپیمایی ها نماید. 
وی اظهار داشت: حرمت شکنی هر چند سابقه داشته است اما در روز عاشورا و به آتش کشیدن پرچم حسینی و سردادن شعارهای ضد اسلامی و زدن سوت و کف در مملکت اسلامی سابقه نداشته است و ما توقع داریم که مسوولان هم امر به معروف و نهی از منکر کنند تا اینکه بصیرت حاصل شود. 
حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: امروز همه مراجع در برابر این اعمال زشت و ننگین موضع گیری کرده اند به جز یک تعداد اندک و امروز در استان کرمان و سراسر کشور شاهد حضور بی سابقه ملت بودیم که مراتب اعتراض خود را اعلام کردند. 
وی با اشاره به برخی موضع گیریهای مغرضانه رادیوهای بیگانه، بیان داشت: این رسانه ها که مورد حمایت استکبار قرار دارد هیمشه می خواهند حضور مردم را کمرنگ جلوه دهند و جمعیت های میلیونی را چند هزار نفری اعلام می نماید و اگر چند نفر مفلوک در سایر جهان اجتماع کنند آن را با بزرگ نمایی به جمعیت میلیونی تبدیل می نماید. 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به سر دادن شعار علیه برخی شخصیتها گفت: رفتار برخی افراد باعث شده تا شخصیت آنها تخریب شود زیرا آنها باید هر چه سریعتر موضع خود را مشخص نمایند. 
وی خاطر نشان کرد: در ابتدای انقلاب نیز برخی از جناح ها می گفتند باید جمهوری خلق و یا دوموکراسی باشد که امام فرمودند توطئه در راه است و هر کس این را مطرح کند خیانت کرده است و اکنون هم در مرحله ای حساس به سر می بریم و ملت ایران امتحان خوبی پس داده و تمام این توطئه های توسط ملت و خانواده معظم شهدا خنثی شده و خواهد شد. 
حجت الاسلام جعفری ادامه داد: ملت ایران این انقلاب را به سادگی به دست نیاورده که به سادگی آن را به آمریکا تحویل دهد، ملت قدر نظام اسلامی را به خوبی می داند زیرا اکنون ایران اسلامی در بخش های مختلف علمی پشرفت های خوبی را بدست آرده است. 
وی در پایان تصریح کرد: در این شرایط ملت مومن خود را برای شهادت آماده کرده و اجازه نمی دهند تا افرادی به این انقلاب و نظام خدشه وارد نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.