پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

زلزله هائیتی طبیعی نیست، پای هارپ در میان است

 
برخی منابع خبری می گویند : زلزله هفت و سه دهم ریشتری هائیتی طبیعی نیست و آمریکا با اغراض سیاسی خاص با استفاده از سلاح آب و هوایی موسوم به "هارپ " این زلزله را به صورت مصنوعی ایجاد کرده است.

سیستم "هارپ"- برنامه تحقیقاتی آرورال فعال درفرکانس بالا- سلاحی آب و هوایی است که از طریق ارسال یک انرژی فوق العاده به لایه یونوسفر (لایه فوقانی اتمسفر)، مولکول های آن را به تپش انداخته و به بازتاب قدرتمند این انرژی وادار می سازد. این انرژی پس از"کانالیزه"شدن می تواند اختلالاتی مانند خشکسالی، بارش برف و باران، سرمای شدید، سونامی، توفان، زلزله و... در نقطه تعیین شده، به وجود آورد.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا ، پایگاه اطلاع رسانی " voltairen هفته پیش به نقل از "هوگو چاوز"، رئیس جمهور ونزوئلا از نقش ایالات متحده در ایجاد این زمین لرزه مصنوعی در هائیتی خبر داده بود.
همچنین بر اساس گزارشی از پایگاه اطلاع رسانی "روسیه تودی" بررسی ناوگان شمالی نیروی دریایی روسیه ، دلیل روشنی بر آزمایش سلاح های لرزه نگاری توسط نیروی دریایی آمریکا پیش از وقوع زلزله درآبهای کاراییب درهمسایگی هائیتی است.
این گزارش می افزاید: این ناوگان تحرکات و فعالیت های نیروی دریایی آمریکا در کارائیب از سال 2008 را پیگیری می کرده است.
براساس اظهارات منابع روسی آمریکا از اواخر سال 1970 میلادی، پیشرفت چشمگیری درتحقیقات در زمینه سلاحهای زمین لرزه ای خود داشته است و در حال حاضر سرگرم تحقیق درمورد نحوه کارکرد دستگاه های مبتنی بر پالس ، پلاسما ، الکترومغناطیسی و تکنولوژی صوتی درترکیب با " بمب موج شوک "هستند.
در این گزارش همچنین دو آزمایش مشابه که توسط نیروی دریایی آمریکا در هفته گذشته انجام شد مقایسه شده است : زلزله ای با قدرت شش و نیم ریشتر که در اطراف شهر اورکا ، کالیفرنیا ایجاد شد و بدون ایجاد هر گونه تلفات آماری بودو دیگری زلزله ای منطقه کارائیب -هائیتی- که باعث مرگ حداقل 140 هزار نفر ازمردم بی گناه شد.
این احتمال بیشتر وجود دارد که نیروی دریایی آمریکا اطلاعات کافی از خسارت فاجعه آمیزکه به صورت بالقوه را در هائیتی تحمیل شده است دارد.
بنا بر این گزارش ، این سیستم که توسط ایالات متحده آمریکا آزمایش می شود قادر به ایجاد ناهنجاریهای آب و هوا که باعث سیل ، خشکسالی و توفان های دریایی می شود، است.
براساس این گزارش اطلاعات جمع آوری شده درزمینه زمین لرزه سیچوان چین که در تاریخ12 مه 2008 با قدرت 8/7 ریشتر بوقوع پیوست حاکی است :این زلزله نیز با امواج الکترومغناطیسی ساطع شده از"هارپ" ایجاد شده بود.
براساس این گزارش همچنین ارتباطات خاصی بین فعالیت های لرزه نگاری ولایه آیونسفر کره زمین که در سیستم "هارپ" است مشاهده می شود:
پس از زمین لرزه ، پنتاگون اعلام کرد کشتی بیمارستانی " یو. اس. ان. کامفورت"، که در "بالتیمور" لنگر انداخته بود، رااحضار کرده و به هاییتی فرستاده است .این کشتی تنها چند روز بود که دراین آبها مستقر شده بود.
ارتشبد "داگلاس فریزر"، فرمانده این کشتی گفت: کشتی گارد ساحلی و نیروی دریایی آمریکا، به رغم محموله محدود هلیکوپترها و مواد کمکی به هائیتی اعزام شده بودند.
اگرچه تنها بعداز زلزله هائیتی درزمینه هارپ گزارشهایی محدود منتشر شد اما براساس این گزارش ها:هارپ یک پروژه تحقیقاتی است که در ظاهر برای بررسی و تحقیق درباره لایه ی آیونوسفیر (لایه فوقانی جو) و مطالعات معادن زیر زمینی (با استفاده از امواج رادیویی ) پایه گذاری شده و توسط آن می توان اطلاعات معدن های زیرزمینی را در اعماق کم شناسایی کند.
این سیستم می تواند سونامی، خشکسالی، آتش فشان، سیل ها، طوفان را تولید کرده و نیروی برق را از محل تاسیسات هارپ به نقاط دیگر از زمین و همچنین انتقال برق از زمین به ماهواره ها انتقال دهد.
این سیستم موجب اختلال و کنترل فرکانس های نوری مغز در سطوحی به وسعت شهرها شده وانسانها از راه دور و ایجاد “غش” و تولید ”وهم” در مغز کنترل می کند.
هارپ موجب قطع برق شهری شده و ایجاد انفجار های عظیم زیر زمینی با قدرت بمب های اتمی و بدون تولید اشعه های رادیو اکتیو می کند و دیوارهای رادیویی ضد هواپیما و ضد موشک را ایجاد می کند.
درواقع همه اسلحه های جنگی معمول و متداول امروزه در مقابل با این تکنولوژی جدید کاملا متروکه به شمار میایند به گونه ای که “هارپ” میتواند با یک عملکرد کلیه کامپیوتر های یک هواپیما را از فواصل دور از کار انداخته و موجب سقوط آن شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.