پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

سومین تیم عربی هم مقابل نماینده ایران زانو زد


دیدار تیم‌های مس کرمان و الاهلی امارات در پایان با نتیجه 4 بر2 به سود تیم مس کرمان به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های مس کرمان و الاهلی امارات از گروه چهارم هفته اول لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 در ورزشگاه شهید باهنر کرمان با حضور حدود 8 هزار تماشاگر آغاز شد.
برای شاگردان لوکا بوناچیچ در نیمه نخست این دیدار مصطفی سیفی در دقیقه 20 گلزنی کرد؛ در ادامه بازیکنان تیم الاهلی بر حملات خود افزودند؛ این تیم سرانجام در دقیقه 45+2 توسط علی خمیس به گل تساوی دست یافت و نیمه اول را با تساوی یک بر یک به رختکن رفت، اما در آغاز نیمه دوم بازیکنان تیم الاهلی هجومی بازی کردند و موفق شدند در دقیقه 57 با گلزنی مهرزاد معدنچی، بازیکن ایرانی خود از تیم میزبان پیشی بگیرند.
در ادامه بازیکنان مس بازی بهتری را از خود به نمایش گذاشتند و توانستند در دقیقه 77 مزد زحمات خود را با گلزنی مهدی رجب‌زاده بگیرند. شاگردان بوناچیچ دست از حملات خود برنداشته و موفق شدند باز هم در دقیقه 85 توسط مهدی رجب‌زاده به گل سوم خود دست پیدا کند.
در ادامه این دیدار و در دقیقه 90+2 علی سامره در یک موقعیت خوب قرار گرفت و توانست گل چهارم را به ثمر رسانده و برتری مس را قطعی کند تا پس از برتری ذوب آهن و استقلال، مس نیز برابر سومین حریف عرب نمایندگان ایران پیروز شود.
در دیدارهای گذشته استقلال با نتیجه 2 بر یک برابر الاهلی عربستان را شکست داد و ذوب‌آهن یک بر صفر برابر الوحده امارات موفق به کسب پیروزی شد.
قضاوت این دیدار بر عهده والنتین کوانکو بود. وی در نیمه اول به سزار کلورسون از تیم الاهلی و بدرالجوبیشی کارت زرد نشان داد.

ترکیب تیم مس کرمان:
سامان صفا، مرتضی دهنوی، پیروز قربانی، حمیدرضا عزیززاده، امیر حسین یوسفی، فرزاد آشوبی، فراز فاطمی(70، علی سامره)، فرهاد سالارپور(55، زالد‌رون)، مصطفی سیفی(73، روح‌الله بیگدلی)، مهدی رجب‌زاده و حمید غنی‌زاده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.