پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

وضعیت فلسطین برای جهان اسلام سرنوشت‌ساز است

 

دبیر موسسه فرهنگی و مطالعاتی آستانه افق  گفت: وضعیت فعلی فلسطین برای جهان اسلام سرنوشت‌ ساز و غیرقابل برگشت است.

ایمان غیاثی در گفت وگو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در کرمان، اظهار داشت: امروز شاهد تحرکات و فتنه‌های جدید از سوی رژیم اشغالگر قدس هستیم که می‌تواند برای جهان اسلام و سرنوشت آنها غیرقابل برگشت باشد.

وی تصریح کرد: تغییر تاریخ، فرهنگ اسلامی و فلسطینی قدس از توطئه‌های برنامه‌ریزی شده رژیم غاصب فلسطین است که با جدیت و هدفمند در حال اجراست و اکنون شاهد عدم موضع‌گیری صحیح و فوری از جانب کشورهای اسلامی هستیم که سبب گستاخی بیشتر رژیم اشغالگر قدس و حامیانش شده است.

غیاثی افزود: سهل‌انگاری و نداشتن سیاست جامع و یکپارچه در قبال وضعیت فعلی فلسطین، قدس و غزه برای جهان اسلام و سرنوشت آنها می‌تواند خطرناک و سرنوشت‌ساز باشد.

دبیر موسسه فرهنگی و مطالعاتی آستانه افق کرمان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری و مقارن با تغییر و تحریف تاریخی اسلامی و فلسطینی اماکن مقدس فلسطین، خواستار جدیت به پیگیری و در اولویت قراردادن مسئله فلسطین توسط مسئولان کشور و جهان اسلام شدند.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند ‌فلسفه وجودی سازمان کنفرانس اسلامی حمایت از فلسطین است و اکنون دولت‌های اسلامی و جوامع اسلامی همگی وظیفه دارند اقدامی جدی برای دفاع از این اولویت نخست جهان اسلام یعنی فلسطین انجام دهند که این نشانگر حساسیت ویژه و هشداردهنده وضعیت فلسطین است‌.

غیاثی اظهار داشت: راه حل این نیست که نظاره‌گر باشیم و زمان را به نفع طرح‌های بلندمدت و بنیادین مقامات صهیونیستی و آمریکایی از دست بدهیم.

دبیر موسسه فرهنگی و مطالعاتی آستانه افق  گفت: امروز تمام ملت های جهان باید در راستای وحدت و حمایت از قبله نخست مسلمانان و نابودی غده سرطانی منطقه تلاش کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.