پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

یادواره شهدای مدرسه علمیه کرمانیها در قم برگزار شد

یادواره 110شهید ‌مدرسه علمیه کرمانیها با حضور خانواده شهدا و استادان حوزه علمیه در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یادواره 110شهید ‌مدرسه علمیه کرمانیهای قم، ۴ اردیبهشت با حضور استادان، طلاب و خانواده‌های شهدا در این مدرسه برگزار شد. 

در این مراسم علی مالکی نژاد، جانباز عرصه دفاع مقدس، در سخنانی با بیان خاطراتی از شهدا ‌گفت: شهدای ما با این که ‌‌در عرصه نویسندگی صاحب تخصص نبودند؛ اما به سبب این که انگیزه خدایی در نوشتن وصیت‌نامه داشتند،‌ بعد از گذشت چندین سال از جنگ، شاهدیم این وصیت‌نامه‌ها هر انسانی را دگرگون می‌کند.

وی با بیان این‌که امروزه برخی درصدد تحریف وقایع جنگ هستند، افزود: ما از راهی که رفته‌ایم، پشیمان نیستیم و کسانی که در حال تحریف جنگ هستند سبب شکست خود می‌شوند.

همچنین حجت الاسلام طباطبایی در ابتدای این مراسم به نعمت بی‌بدیل ولایت اشاره کرد و ابراز داشت: خداوند نعمت ولایت ائمه اطهار(ع) را به ما عطا کرده است و ما باید شاکر باشیم؛ چون ولایت نعمتی است که نتیجه آن آخرت طیبه است.

حجت الاسلام طباطبایی ریشه همه ‌گرفتاری‌های‌ اجتماعی را دوری از ولایت دانست و خاطر‌نشان کرد: گسترش ظلم به سبب جدایی از نور و سعادت است، به یقین انسان قدرتمند ظالم‌ با شکست روبه‌رو می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش رسالت امروزه طلاب را در عرصه حراست از دین خطیر عنوان و تصریح کرد: عشق شهدای ما از خاندان محمد وآل محمد سرچشمه گرفته است و علت ماندگاری نام و یاد شهدا نیز تمسک آنان به اهل بیت(س) بوده؛ بنابر این ما نیز باید در عرصه علم اهل بیت از محبت به امام زمان(عج) غافل نشویم.

‌گفتنی است، یادواره 110شهید ‌مدرسه علمیه کرمانیها به همت بسیج این مدرسه علمیه کرمانیها و با حمایت‌ هیأت امنای این مدرسه برگزار شد./

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.