پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

سفر اعضای کانون خبرنگاران دفاع مقدس استان کرمان به گنجان

اعضای کانون خبرنگاران دفاع مقدس وپایداری استان کرمان با حضور درگلزار شهدای روستای گنجان به مقام شامخ شهدای این روستا ادای احترام کردند.

به گزارش کرمان نیوز  خبرگزاری شبستان از کرمان، اعضای کانون خبرنگاران دفاع مقدس و پایداری استان کرمان (17 اردیبهشت) به دعوت فرماندار و مسئولان شهرستان رابر به نخستین روستای شهید داده استان سفر کردند.

در این سفر معنوی که از مقبره شهدای گمنام کرمان آغاز شد، خبرنگاران با حضور در منطقه زیبا و سرسبز رابر به دیدار و زیارت شهدای روستای گنجان به عنوان نخستین روستای شهید داده استان و سومین روستای کشور نائل شدند.

روستای گنجان با 370خانوار و هزار و 750 نفر جمعیت 70 شهید و 650جانباز و 4 آزاده نقشی ارزشمند در دفاع مقدس ایفا کرده و مورد تقدیر ویژه رهبر انقلاب نیز قرار گرفته است.

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با فرماندار و مسئولان شهرستان رابر و بازدید از مکان های طبیعی و زیبای این منطقه از دیگر برنامه های این سفر بود.

سرهنگ بازنشسته خلبان گنجویی به عنوان راوی، کاروان خبرنگاران را همراهی کرده و به نقل خاطرات و وقایع دوران دفاع مقدس و حماسه آفرینی های هوانیروز در روزهای ایثار و حماسه پرداخت.

برگزاری مسابقه جمله نویسی و اهدای تربت کربلا به عنوان جایزه و عکاسی از ویژگی های طبیعی و معنوی منطقه از دیگر برنامه های این سفر بود.

گفتنی است: کاروان خبرنگاران مورد استقبال گرم مردم مهربان و کم توقع و مسئولین پرتلاش شهرستان شهید پرور رابر قرار گرفت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.