پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

سیزدهمین اجلاسیه کنگره سرداران و شش هزار و 500 شهید استان کرمان

 

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با گرامی داشت رشادت های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: اگر شهدا زنده بودند، همانگونه که در دوران دفاع مقدس امام خمینی(ره) را یاری کردند، امروز امام حق را نیز یاری می کردند.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر سید "یحیی رحیم صفوی" روز دوشنبه در سیزدهمین اجلاسیه کنگره سرداران و شش هزار و 500 شهید استان کرمان در حسینیه ثارالله افزود: امروز اگر شهیدان بودند امام حق و رهبر انقلاب را با بصیرت، هوشمندی، صبر و استقامت یاری می کردند.
وی اظهار داشت:شهدا با بصیرت، جبهه فتنه و فتنه گران را می شناختند و با آنها به مقابله می پرداختند و آنها را به مردم می شناساندند.
وی با اشاره به اینکه زمانی که فتنه ای ایجاد می شود گرد و غبار ناشی از این فتنه عاملی برای ایجاد شبهه و سردرگمی افراد جامعه می شود مانند جنگ صفین، ادامه داد: اگر شهیدان زنده بودند با بصیرت و آگاهی خود جایگاه حق و باطل را مشخص می کردند.
سردار سرلشکر رحیم صفوی گفت: اگر شهیدان زنده بودند مردم را به اتحاد و انسجام ملی دعوت می کردند، چون رمز پیروزی خرمشهر نیز اتحاد و انسجام بود و آنها امروز این اتحاد را در بین جامعه گسترش می دادند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی قصد دارند که در ایران اختلاف ایجاد کنند، گفت: اگر شهیدان زنده بودند همه را به وحدت در حول رهبری قانون اساسی و جمهوری اسلامی دعوت می کردند.
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا دعوت به آرامش و دور شدن از تنش و بحران را از دیگر اهداف شهدا عنوان کرد و ادامه داد: اگر شهدا زنده بودند این امور را نیز مانند دیگر امور اصلی مورد توجه قرار می دادند.
سردار سرلشکر رحیم صفوی رهبری، فرماندهی و مدیریت حکیمانه امام راحل در صحنه های بین المللی، منطقه ای و داخلی را از عوامل پیروزی رزمندگان در فتح خرمشهر عنوان کرد و گفت: امام (ره) با ایجاد آرامش در صحنه داخلی و حذف لیبرال های طرفدار بیگانگان از صحنه سیاست در طول دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان را یاری کردند.
وی تقویت روحیه ارتش، سپاه و بسیج، افشای ماهیت و اهداف صدام و آمریکا در تجاوز به ایران و بالا بردن ظرفیت و آستانه تحمل ملت ایران در جنگ را از رهبری های داخلی امام (ره) در طول دوران دفاع مقدس برشمرد.
دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب وحدت و انسجام ملی، تغییر استراتژی نظامی جنگ از نبرد کلاسیک به استراتژی جنگ انقلابی، اشتباهات استراتژیک صدام در برآورد عناصر قدرت ملی ایران را از دیگر عوامل پیروزی رزمندگان در فتح خرمشهر عنوان کرد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این اجلاسیه با گرامی داشت رشادت های دلاوردمردان در آزاد سازی خرمشهر گفت: ذهن تاریخی ملت ایران، ایستادگی و رشادت های دلاورمردان و رزمندگان اسلام در برابر حمله ارتش تا بن دندان مسلح رژیم بعث را از یاد نخواهند برد.
سردار پاسدار "روح اله نوری" افزود: نظام اسلامی 31 سال پیروزی را پشت سر گذاشت و امروز ملت ایران سربلند تر و امیدوار تر از گذشته مسیر خود را طی می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.