پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

«مجمع خبرنگاران حامیان قدس شریف» تاسیس شد

دبیر موسسه فرهنگی و مطالعاتی آستانه افق گفت: «مجمع خبرنگاران حامیان قدس شریف» به عنوان نخستین گروه با حضور خبرنگاران و با مرکزیت کرمان برای مبارزه با صهیونیسم بین‌المللی تشکیل و آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از کرمان، ایمان غیاثی در نشست خبری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این نخستین نهاد غیر دولتی مردم در مرکز و جنوب شرق کشور است که با هدف مبارزه همه جانبه با استعمار و تفکر صهونیسم بین‌الملل، تبلیغ و ارتقای سطح فرهنگ مهدویت از دو سال گذشته تاسیس شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در کشور هیچ مرجع منسجمی برای سازماندهی، هماهنگی اصحاب رسانه در این مورد وجود ندارد، این مجموعه خبری به عنوان یکی از زیر مجموعه‌ های معاونت سیاسی و راهبردی موسسه با مرکزیت استان کرمان راه ‌اندازی شد.

دبیر موسسه فرهنگی و مطالعاتی آستانه افق اظهار داشت: این مجمع علاوه بر فعالیت در راستای حمایت رسانه‌ای منسجم از انتفاضه فلسطین و مقاومت اسلامی با توجه به هجمه همه جانبه رسانه ‌های وابسته به استعمار و حامیان رژیم اشغالگر قدس فعالیت می‌کند تا شاهد ایجاد وحدت رویه در میان رسانه‌ها و خبرنگاران در مورد اتخاذ سیاست راهبردی متاسب برای بیان حقایق به صورت شفاف، سریع و مستند باشد.

غیاثی استفاده از ظرفیت‌ های خبری و ایجاد فضاسازی و جریان‌ سازی رسانه‌ای با موضوع «مبارزه با صهونیست» و «ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار» در سطح رسانه‌ها را از مهم ‌ترین علل تشکیل مجمع خبرنگاران حامی قدس عنوان کرد.

وی گفت: در چشم ‌انداز و برنامه‌‌ریزی‌ های پیش روی این مجمع، سیاست‌گذاری در مورد راه‌اندازی و تاسیس مجمع خبرنگاران حامی قدس شریف در سطح جهانی دیده شده است.

دبیر موسسه فرهنگی و مطالعاتی آستانه افق با اشاره به لزوم افزایش سطح آگاهی اصحاب رسانه از سیر تحولات و وقایع فلسطین از طریق برگزاری سمینارها و دوره ‌های آموزشی، تصریح کرد: سعی کردیم با تفکر جدید و خلاقانه برنامه‌ های این مجمع را برای بازخورد مناسب در سطح جامعه به پیش برده و از کارها و تفکرات کلیشه‌ای پرهیز کنیم، زیرا در زمان فعلی دشمن از روش‌های نوین برای پیشبرد اهداف خود بهره می‌برد.

غیاثی خاطرنشان کرد: با وجود ظرفیت ‌های بالقوه رسانه‌ای در کرمان، هسته اولیه «مجمع خبرنگاران حامیان قدس شریف» در کرمان شکل گرفته است و اطلاعات بیشتر و نحوه عضویت در این مجمع به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

لازم به ذکر است، دبیر موسسه فرهنگی و مطالعاتی آستانه افق و دبیر سابق جنبش ضد صهیونیسم دانشگاه آزاد کرمان، از دانشجویان فعال در این زمینه بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.