پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

خبرنگاران کرمان با آرمانهای شهدا میثاق بستند

 

کارکنان و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمان و کانون خبرنگاران دفاع مقدس و پایداری استان کرمان امروز یکشنبه در سالروز شهادت شهید "محمود صارمی" و روز خبرنگار، با آرمانهای والای شهدا به ویژه شهیدان خبرنگار تجدید پیمان کردند.

به گزارش ایرنا، با حضور خبرنگاران، مزار شهیدان به ویژه چهار شهید خبرنگار کرمان شهیدان "غلامرضا آتشی گوهری"، "غلامرضا جعفر کرمانی پور"، "حاج "حسن مصطفوی" و "غلامرضا نامدار محمدی" گلباران شد.
در این آیین رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان ضمن گرامیداشت 17 مردادماه روز خبرنگار گفت: هزار و 15 شهید در گلزار شهدای کرمان آرمیده اند و جوانان بسیاری با حضور در این مکان ضمن تجدید میثاق با شهدا از فضای معنوی گلزار شهدا بهره می برند.
سردار "محمدرضا حسنی سعدی" افزود: در شرایطی که شهدا جان، حیات و زندگی خود را برای اسلام و دفاع از مردم کشور ما تقدیم کردند ما نیز باید با خدمتگزاری، تلاش و گوش فرادادن به فرامین رهبری راه آنها را ادامه دهیم.
وی با گرامیداشت یاد شهیدان مغفوری، دو سید برادر جاوید موسوی، علی ماهانی، یوسف الهی و علی شفیعی به عنوان شهیدان عالی مقام استان کرمان تاکید کرد: باید در ارج نهادن به ارزشهای اسلام و ادامه مسیر انقلاب از آنها استمداد کنیم.
در این آیین نیز رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمان با گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا که در شهر مزار شریف افغانستان به دست گروه مرتجع طالبان در سال 1377 به درجه رفیع شهادت نایل گردید گفت: تجدید پیمان با شهدای خبرنگار افتخاری بود که در روز خبرنگار نصیب جامعه خبری استان کرمان شد.
"اکبر بهاروند" خاطر نشان کرد: امیدواریم همه خبرنگاران در راستای ارج نهادن به ارزشهای متعالی شهدا و انقلاب اسلامی ایران تمامی تلاش خود را انجام دهند.
شهیدان "غلامرضا آتشی گوهری"، "غلامرضا جعفر کرمانی پور"، "حاج "حسن مصطفوی"، "غلامرضا نامدار محمدی"، "مرتضی چمن"، "اسماعیل عمرانی"، "محسن کرموند"، "احمد محمدی" و "حمید نظری مکی آبادی" 9 شهید خبرنگار استان کرمان هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.