پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

چتر معنویت را در جامعه گسترده کنید

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خشاب، استاندار کرمان گفت:خبرنگاران نقش موثری در نشاط و شادابی معنوی جامعه به عهده دارند و می توانند چتر معنویت را در جامعه گسترش دهند.

اسماعیل نجار ظهر امروز در جمع اعضای کانون خبرنگاران دفاع مقدس و پایداری استان کرمان، افزود: باید در مسیر شهدا حرکت کنیم و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه ی کارمان قرار دهیم.

وی اضافه کرد: غفلت از پشتیبانان دفاع مقدس و پدران و مادران شهدا، نابخشودنی و جبران ناپذیر است و رسالت سنگینی بر دوش ما بازماندگان دوران دفاع مقدس و نسل های حاضر و آتی می باشد که عمل به آن، حرکت در مسیر شهداست.
وی رسالت قلم و تعهد خبرنگاران را مورد تاکید قرار داد و افزود: قربة الی الله و در مسیر حق و انصاف و عدالت کار کنید و یقینتان این باشد که روز قیامت باید پاسخگوی جمله ها و کلماتی که منتشر کرده اید، باشید.
نجار با اشاره به اینکه همه ی دستگاه ها متولی مقابله با جنگ نرم هستند،خاطر نشان کرد: متاسفانه در این خصوص جزیره ای عمل  می شود و ضمن ساماندهی این امر، باید هر کس در حد توان خود به ایفای نقش بپردازد.
وی با مرور تاریخ دفاع مقدس و نقش کشورهای دیگر در کمک به صدام گفت: آن ها  فکر می کردند که ظرف  سه روز خرمشهر و یک هفته بعد تهران را فتح و رژیم نوپای اسلامی و الهی را سرنگون خواهند کرد اما با نیروی انسانی اسلامی و انقلابی و تامین هزینه های گزاف، جنگ مدیریت شد و خوشبختانه ملت ما سربلند شدند.
نجار در ادامه به فضای فتنه انگیز بعد از انتخابات اشاره کرد و گفت: در این دوران کسانی آب به آسیاب دشمن ریختند که مورد حمایت ایادی استکبار قرار گرفتند ولی با رهبری خردمندانه رهبرمعظم انقلاب و حضور با شکوه مردم در 9 دی و 22 بهمن، فتنه ها خنثی شد.
استاندار کرمان تصریح کرد:در جهاد فرهنگی نیز باید مانند دوران دفاع مقدس همه حضور داشته باشند و ما نیز  تاجایی که از دستمان بر آید به شما کمک خواهیم کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.