پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

برنامه های هفته بسیج در کرمان تشریح شد

 
رییس ستاد گرامیداشت هفته بسیج سپاه ثارالله برنامه های این نهاد مقدس در استان کرمان را با حضور رسانه های گروهی این استان تشریح کرد.

سرهنگ پاسدار 'حسین اسماعیل بیگی' در این رابطه افزود: هفته بسیج با شعار بسیج، ولایت و جهاد همه جانبه از ابتدای آذرماه تا هفتمین روز از این ماه با اجرای برنامه های متعدد و متنوع در استان و شهرستان ها انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: برنامه های نخستین روز از این هفته با شعار بسیج، مسجد و قرآن و با برگزاری همایش بزرگ ائمه جماعات با فرماندهان، افتتاح نمایشگاه بسیج و جهاد همه جانبه در هزار پایگاه مقاومت بسیج و برگزاری مسابقات قرانی و نهج البلاغه در سطح رده های سپاه و اقشار آغاز خواهد شد.
وی اضافه کرد: همایش جهاد گران علم و فناوری، برپایی نمایشگاه های از دستاوردهای علمی نخبگان بسیجی، تجلیل و معرفی نخبگان و ممتازان بسیجی، برپایی نمایشگاه های کتاب با 300 عنوان کتاب در بم، زرند و راور، گردهمایی مربیان سر گروه های شجره طیبه صالحین در پایگاه های مقاومت از برنامه های دومین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج، خودباوری و جهاد علمی است.
معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه معرفی کارگر نمونه، دیدار با خانواده های شهدای اساتید، اعزام اصناف بسیجی نمونه به تهران و تجلیل از آنان و جمع آوری هدایای مردمی برای خرید جهزیه برای اقشار کم درآمد از برنامه های سومین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج، سازندگی و خدمت گذاری ذکر کرد.
سرهنگ پاسدار اسماعیل بیگی در ادامه افزود: غبار روبی و عطر افشانی قبور شهدا، شرکت بسیجیان در همایش فداییان ولایت،برپایی نمایشگاه فرقان از برنامه های چهارمین روز از این هفته است.
رییس ستاد گرامی داشت هفته بسیج سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه گفت: برگزاری دعای ندبه، حضور با شکوه تر بسیجیان در میعادگاه های نماز جمعه، تجلیل از نخبگان ورزشی و گردهمایی اعضاء حلقه های صالحین در سطح پایگاه های مقاومت از مهمترین برنامه ها در پنجمین روز از هفته بسیج است.
وی برگزاری یادوراه شهدای کارگر بسیجی، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از چهره ها و الگو های برتر ورزشی بسیجی و برگزاری جشنواره ورزشی بومی، قومی عشایری کشور در شهرستان بم را از برنامه های ششمین روز عنوان کرد و افزود: هفته گرامی داشت بسیج با برگزاری نشست های عفاف و حجاب در سطح 1300 پایگاه مقاومت، برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری شعر عشایری استان، برگزاری یازدهمین جشنواره نغمه عشق و تجلیل از خانواده های برتر و موفق بسیجی پایان می یابد.
سرهنگ پاسدار اسماعیل بیگی توزیع بسته های فرهنگی، دیدار فرماندهان بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان، اعزام کاروان های راهیان نور به جبهه های جنوب و اجرای طرح سنجش سلامت دانش آموزان بسیجی را از دیگر برنامه های هفته بسیج در استان کرمان عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، آیین گرامی داشت سی و یکیمن سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین وبرنامه های هفته بسیج از اول اذرماه به مدت یک هفته برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.