پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پنجمین جشنواره شعر استانی دفاع مقدس کرمان برگزار می شود

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارز شهای دفاع مقدس استان کرمان از برگزاری پنجمین جشنواره شعر استانی دفاع مقدس با عنوان 'نخل های سوخته' در کرمان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار' محمد مهدی ابوالحسنی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این جشنواره 28 آذرماه جاری و با حضور شاعران استانی در کرمان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این جشنواره با بخش های دفاع مقدس، بهره گیری شعر دفاع مقدس از مضامین عاشورایی و مقاومت ملل برگزار خواهد شد.
وی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا 15 آذرماه جاری اعلام کرد.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان در ادامه با بیان اینکه این جشنواره طی دو سال گذشته در شهرستان های جیرفت و بم برگزار شده بود گفت: امسال برای سومین سال این جشنواره با میزبانی شهرستان کرمان برگزار خواهد شد.
سرهنگ پاسدار ابوالحسنی افزود: همچنین مجموعه اشعار سومین و چهارمین جشنواره شعر استانی دفاع مقدس استان کرمان نیز به صورت کتاب چاپ و منتشر می شود.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان در ادامه تاکید کرد: باید در اینگونه برنامه ها شعرهای جوششی ارائه شود .
وی ادامه داد: متاسفانه بعضی از شاعران فقط برای جشنواره و به این عنوان شعر می گویند در حالی که باید افرادی در این گونه جشنواره ها حضور یابند که بر اساس علاقه به موضوع شعر ارائه دهند.
وی خاطر نشان کرد: در پنجمین جشنواره شعر استانی دفاع مقدس تلاش شده است که شاعرانی حضور یابند و شعر خود را بر اساس علاقه ارائه کرده باشند.
به گفته وی در پنجشمن جشنواره شعر استانی دفاع مقدس سعی شده که از ظرفیت انجمن های شعر مانند انجمن شعر داشنجویان نیز بهره گیری شود.
پنجمین جشنواره شعر استانی دفاع مقدس با عنوان 'نخل های سوخته' 28 آذرماه در کرمان برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.