پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

دشمنان از روحیه بسیجی ملت ایران نگران هستند

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بخشی از نگرانی دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به داشتن روحیه بسیجی ملت ایران برمی گردد و از این نظر آنها همواره به دنبال ضربه زدن به کشور ایران هستند

به گزارش ایرنا، دکتر سید'محمد حسینی' در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان افزود: داشتن روحیه بسیجی در ملت و مسوولان باعث شده که جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای سایر کشورهای دنیا محسوب شود.
وی ادامه داد: داشتن روحیه بسیجی باعث تحرک کشور در همه عرصه ها و زمینه ها شده است به گونه ای که سایر کشورها را به اعجاب واداشته است و این نگرانی دشمنان را می توان بعضی اوقات در لابلای کلمات و سخنان سردمداران رژیم صهیونیستی و آمریکایی یافت.
وی افزود: به عنوان مثال اخیرا وزیر جنگ صهیونیستی اعلام کرده است که در طول 60 سال گذشته آمریکا به تدریج نفوذ خود را در خاورمیانه از دست داده و جای خود را به ایران می دهد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به استقبال بی نظیر مردم دنیا از رییس جمهوری ایران بویژه استقبال اخیر مردم، طوایف و گروه های مختلف لبنانی از احمدی نژاد گفت : این مهم نشانه تقویت پایگاه مردمی جمهوری اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: اینکه بتوان تا مرز اسرائیل رفت و آنها جرات انجام کاری را نتوانند داشته باشند را می توان از محبوبیت نظام و مسوولان جمهوری اسلامی در بین پایگاه های مردمی دانست.
حسینی، با تاکید بر اینکه داشتن روحیه بسیجی از عوامل شیفتگی نظام جمهوری اسلامی در بین مردم دنیا است، گفت: رییس سابق سیا گفته است که اگر درباره ایران گزینه نظامی یکی از گزینه ها باشد باید علاوه بر تاسیسات اتمی، نابودی بسیج جزء برنامه ها اصلی قرار گیرد.
وی تصریح کرد: دشمنان می دانند که تا یک بسیجی در ایران باشد آنها نمی توانند در ایران مستقر شود و لذا به طور دائم در حال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نظام جمهوری اسلامی را به عنوان یک نظام الهام بخش در دنیا معرفی کرد و گفت: اینکه غیر متعدها در برابر تصمیمات امریکا ایستادگی می کنند و کشورهایی مانند آمریکای لاتین و بولیوی در برابر خواسته های آمریکا ایستادگی دارند و یا حتی با تصویر رییس جمهور ایران کاندیداها رای می آورند نشان گر پایگاه های مردمی ایران در جهان است.
وی ادامه داد: رهبر انقلاب بعد از استقبال بی نظیر مزردم لبنان از رییس جمهور ایران فرمودند که رییس جمهور اگر به مصر هم برود باز مردم آنجا هم از ایشان استقبال می کنند.
وی خاطر نشان کرد: مردم دنیا چه مسلمان و غیر مسلمان به ایران عشق می ورزند و اینها همه از برکات در صحنه بودن و ایستادگی کردن ملت ایران است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بسیج را از دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: بسیج با پیروزی انقلاب تولدی دوباره یافت و شکل گیری تفکر بسیجی با اسلام است که می توان این تفکر را در حضرت علی(ع) و پیروان ایشان و پیامبر اسلام یافت.
وی افزود: با دم مسحایی امام (ره) و با تشکیل بسیج یک روح تازه ای در افراد ایجاد شد و ما شاهد بودیم که مقاومت و پایداری هایی که نظام جمهوری اسلامی در طول سه دهه در برابر هجمه های دشمنان داشته بواسطه روحیه بسیجی بوده است.
حسینی، تقارن هفته بسیج با عید ولایت را فرصتی دانست که جامعه بویژه بسیجیان ولای خود را بیشتر بشناسند و گفت: غدیرو عاشورا بر ما اتمام حجت است که باید در صحنه باشیم و نگذاریم انحرافی ایجاد شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.