پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

تجلیل از رسانه های برتر درهفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب ولایت کرمان

 

صبح امروز در مراسم اختتامیه هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب ولایت کرمان با حضور دکتر حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از محمد هادی شجاعی سردبیر روزنامه حدیث کرمان به عنوان یکی از رسانه های گروهی برتر استان با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

 

در این مراسم که استاندار، امام جمعه موقت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استان کرمان حضور داشتند مراسم اختتامیه هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب ولایت استان و تجلیل از برترین‌ها و فعالان این نمایشگاه برگزار شد.
در این مراسم همچنین از آقایان بهاروند ، سعیدی و رضایی مدیران خبرگزاریهای  ایرنا، فارس و  شبستان به عنوان رسانه برتر در ارائه اخبار نمایشگاه کتاب کرمان با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.
در ادامه این مراسم از موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، مدیرعامل بانک صادرات استان کرمان و صدا و سیمای مرکز کرمان تجلیل شد، همچنین در زمینه اطلاع‌رسانی هفتمین نمایشگاه کتاب کرمان از اداره کل آموزش و پرورش استان و دانشگاه شهید باهنر کرمان تجلیل شد.
بنابراین گزارش از انتشارات بوستان کتاب، گزینه برتر و اسرا و همچنین مسئول انتشارات مکتب‌القرآن کرمان به خاطر ترویج حجاب برتر در مراسم اختتامیه هفتمین نمایشگاه کتاب کرمان تجلیل به عمل آمد.
انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و انتشارات دانشگاه شهید باهنر کرمان به عنوان انتشارات برتر استان کرمان در این مراسم معرفی و تجلیل شدند.
در حوزه فعالیت‌های دینی، مذهبی و اعتقادی از حجت‌الاسلام رضایی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در راستای همکاری در راه‌اندازی غرفه پاسخگویی به شبهات دینی و ترویج فرهنگ نماز تجلیل شد.
در این مراسم در بخش کودک و نوجوان از مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و همچنین مسئول بخش رسالنه‌های دیجیتال نمایشگاه تجلیل به عمل آمد.
در مراسم اختتامیه هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب ولایت استان کرمان از معاونت فرهنگی سپاه ثارالله استان، رئیس روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سیرجان و بم و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان در زمینه فعالیت‌های شهرستان‌ها در نمایشگاه تجلیل شد.  

 

* ادامه تصاویر    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.