پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

استقبال پر شور / کاروان آسیایی آزادی غزه وارد کرمان شد

 

 

کاروان آسیایی شکست محاصره غزه با نام 'آزادی' که از کشور هند حرکت خود را آغاز کرده است، ظهر پنجشنبه با استقبال پرشور مردم و مسوولان وارد کرمان شد.

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان گفت: حدود یکصد نفر از آزادی خواهان مسلمان و سایر ادیان که 65 نفر آنها از کشورهای هندوستان، پاکستان، ژاپن، اندونزی و نپال و مابقی ایرانی هستند، اعضای این کاروان را تشکیل می دهند.
'جواد کمالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای کاروان آسیایی شکست حصر غزه (آزادی) پس از یک روز اقامت در کرمان و نشست با دانشجویان و بازدید از موزه دفاع مقدس، کرمان را به مقدس بعدی خود ترک خواهند کرد.
وی ادامه داد: این کاروان در مسیر حرکت خود پس از عبور از شهرهای کرمان، یزد، اصفهان، قم، زنجان، تهران و تبریز از طریق مرز ایران وارد ترکیه می شود و از طریق این کشور و سوریه عازم غزه خواهد شد.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه ما ظالمانه ترین و وحشیانه ترین اقدامات عیله بشریت را در غزه شاهد بودیم ، این کاروان از یک طرف حامل پیام صلح و از طرف دیگر پیام انزجار ملل های آزادیخواه کشورهای جهان به ویژه کشورهای آسیایی را به همراه دارد.
کمالی بیان داشت: امروزه فلسطین مساله تمام بشریت آزادی خواه جهان است و ایران اسلامی پیشگام خیرخواهی و آزادی طلبی است.
وی خاطر نشان کرد: پس از عمل ددمنشانه سربازان غاصب اسرائیل که منجر به شهادت تعدادی از اعضای کاروان آزادی عزه شد، دیدیم که این عمل وقیحانه خشم تمام مردم جهان را به همراه داشت و در تمام کشورها با برگزاری تظاهرات انزجار خود را اعلام کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، قشر های مختلف مردم همیشه در صحنه کرمان در آیین استقبال از اعضای کاروان آزادی غزه با سر دادن فریاد مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، زنده باد غزه و زنده باد فلسطین حمایت خود را از این حرکت انسان دوستانه اعلام کردند.
سربازان رژیم غاصب صهیونیستی با حمله ددمنشانه خود به نخستین کاروان آزادی غزه اعضای این کاروان را به خون کشیدند که در این حمله وحشیانه تعدادی از اعضای کاروان آزادی شهید و شماری نیز مجروح و اسیر شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.