پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

نمایشگاه بزرگ 9 دی افتتاح شد

 

نمایشگاه بزرگ 9 دی با عنوان «مدیریت ولایت، بصیرت امت و عبرت‌های عاشورا» به همت کانون تخصصی فاطمه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) کرمان افتتاح شد

به گزارش کرنا، این نمایشگاه عصر روز گذشته با حضور قائم مقام قرآنی وزیر ارشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر مسئول کانون تخصصی فاطمه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) کرمان، نخبگان فرهنگی سیاسی و اعضای کانون‌های مساجد استان کرمان افتتاح شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه‌ی این مراسم به خبرنگار کرنا گفت: هم‌چنین در این نمایشگاه کارهای تجسمی که کار هنرمندان استان است، به نمایش گذاشته شده است.
احمد سعیدی با بیان این‌که در این نمایشگاه، عکس‌ها و کتاب‌های منتشر شده در ارتباط با فتنه‌ی سال 88 به نمایش گذاشته شده است، گفت: بیش از 50 عنوان کتاب در این خصوص در کشور منتشر شده است که دو سوم آن‌ها در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بخش‌های متعددی نیز طراحی شده که دربرگیرنده‌ی حرکت‌ها و تلاش‌های صحنه و پشت صحنه در فتنه‌ی سال 88 است.
مدیرمسئول کانون تخصصی فاطمه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) کرمان نیز در خصوص برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در راستای تبیین مسائل مربوط به حماسه‌ی بزرگ ملت ایران در 9 دی ماه سال گذشته برپا شده است.
حسین کشاورز افزود: این نمایشگاه شامل غرفه‌هایی با موضوع‌های نفاق، بصیرت، دشمن‌شناسی، ولایت، حب دنیا، بیعت با رهبری، برائت از مشرکان و غرفه‌ی شهدا به صورت حجیم‌سازی، پوستر، عکس و نماهنگ است.
وی خاطرنشان کرد: برای برپایی این نمایشگاه بیش از 40 میلیون ریال هزینه شده است.
گفتنی است این نمایشگاه به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی هنری انتظار واقع در چهارراه سمیه(طهماسب‌آباد) دایر خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.