پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

اجتماع بزرگ عاشوراییان کرمان برگزار شد

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سابقه و ریش سفیدی نمی تواند بهانه و مجوزی باشد که افرادی در کنار رهبری دکان باز کنند و سپس در مقابل ارزش های نظام ایستادگی کنند و پناهگاه فتنه گران باشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ' مجتبی ذوالنوری' پنجشنبه در اجتماع بزرگ عاشوراییان کرمان در محل حسینیه ثارالله این شهر افزود: میزان و ملاک ملت برای احترام ومقبولیت یاران امام (ره) و استوانه های انقلاب، به میزان تبعیت آنها از ولی فقیه بستگی دارد.
وی ادامه داد: میزان هرکسی حال فعلی اوست و مردم با بصیرت کامل نهم دی را خلق کردند.
وی اظهار داشت: امروز کسانی مقابل ولایت می ایستند که لوح انتصاب و لوح تقدیر از امام (ره) را با خود حمل می کنند و اگر امام (ره) امروز نیز بودند می فرمودند که ملاک حال فعلی افراد است.
وی ادامه داد: امروز اگر امام (ره) در بین ما نیست، آرمان های ایشان میزان سنجش افراد است و ولایت فقیه درخشان ترین آرمان امام (ره) به شمار می رود.
حجت الاسلام ذوالنوری گفت: اگر عده ای در زیر پرچمی که به نام و خط امام است، مرگ بر اصل ولایت فقیه را گفتند، حتی اگر سرا پای آنها را با طلا بگیرند ، مردم حرکت آنها را ریا و تزویر و دورویی می دانند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اسلامی گفت: امام (ره) فرموده اند ممکن است کسی در گذشته آدم خوبی بوده و این به این معنی نیست که امروز نیز آدم خوبی باشد.
وی اظهار داشت: مگر هر کسی با پیغمبر بود با علی هم بود ! کسانی در مقابل علی (ع) ایستادند که خود نماز شب خوان و قرآن خوان بودند.
وی با بیان اینکه در نهم دیماه بصیرت مردم ایران به بار نشست، گفت: اگر آن عده ای که در دام فتنه گرفتار شدند و در زیر پرچم بعضی ها که به ظاهر پرچم خط امام را به دوش حمل می کردند و به بیگانه و استکبار خدمت می کردند، قرار نمی گرفتند ، هرگز آسیب و خسارت نمی دیدند.
حجت الاسلام ذوالنوری گفت: نهم دیماه به عنوان یکی از بهترین و مهمترین یوم الله های انقلاب اسلامی رقم خورد و این روز به عنوان روزی که آخرین میخ را مردم بر تابوت فتنه گران و آشوب انگیزان و ایادی استکبار جهانی کوبیدند در تاریخ انقلاب خواهد ماند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به واکاوی بروز فتنه 88 پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی در زمانی آغاز شد و به پیروزی رسید که دنیا دو قطبی بود.
وی افزود: بخش عمده ای از دنیا زیر سلطه و سیطره امپریالیسم و کاپیتالیسم و سرمایه داری و بخشی دیگر نیز زیر یوق و در چنبره قدرت کمونیسم و سوسیالیسم بود.
وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی این قطب بندی را به هم ریخت و نوع جدیدی از نظام سیاسی و حکومت مبتنی بر آموزه های دینی ، قرآنی و اسلامی ایجاد کرد.
وی اضافه کرد: دنیای شرق و غرب مستکبر نقطه وحدت خودشان را در دشمنی با انقلاب اسلامی و نظام اسلامی پیدا کردند و مردم ما را مورد انواع هجوم تبلیغاتی، بایکوت سیاسی، تحریم نظامی و اقتصادی قرار دادند به گونه ای که هنوز تحریم ها پابرجا است.
حجت الاسلام ذوالنوری با بیان اینکه اینان گروه های ملحد و مزدور را به جان مردم انداختند که با تخریب ها و ترورها و انفجار ها و آدم ربایی ها بیش از 16 هزار شهید از مردم گرفتند، گفت: همچنین جنگی ناخواسته و نابرابر در مقیاسی گسترده از زمین و دریا و هوا بر این مردم تحمیل کردند و این مردم در دفاع از ارزشها و آرمان ها خود بیش از 230 هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کردند.
وی ادامه داد: وقتی دشمن بعد از جنگ هشت ساله و از همه تحریم ها نتیجه ای نگرفت تخریب از درون نظام اسلامی را در دستور کار خود قرار دادند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گروه هایی را با برنامه های اصلاحات به صحنه آوردند و شعارهایی دو گانه و دو پهلو و منافقانه سردادند.
وی ادامه داد: نفی خشونت را مطرح کردند اما منظور آن خشنونت مصلحتی نبود که در ذهن مردم تبادر می کند بلکه منظور از خشونت امر به معروف و نهی از منکر بود.
وی اضافه کرد: هرگز یادمان نمی رود سال 78 و در دوران اصلاحات روزنامه همشهری نوشت، اینکه در زیارتنامه امام حسین می خوانیم، این جملات با آزادی سازگاری ندارد، اینها را بردارید و جملاتی را جایگزین کنید که با آزادی سرو کار داشته باشد.
حجت الاسلام ذوالنوری گفت: آنان نهی از منکر و امر به معروف را به عنوان خلاف آزادی بیان و فرهنگ شهید و شهادت را خشونت عنوان کردند.
وی بیان کرد: اگر صحبت از آزادی کردند نه منظور آزادی دینی بود که ولنگاری و ولگردی و بی بند و باری و فساد و فحشاء منظور آنان بود.
حجت الاسلام ذوالنوری گفت: هشت سال با اعتقادات و باورهای این مردم با امکانات خود مردم مبارزه کردند و نقاب نفاق را بر چهره آویزان کرده بودند و چهره های کریه و پشت شعارهای جذاب و مردم دوستانه گریم کرده بودند که بتوانند مسیر انقلاب را از مسیر اصلی ارزش های خودش منحرف کنند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مردم بعد از روشن شدن پشت پرده های حرکت خزنده ایادی استکبار جهانی، انتخاب دیگری کردند و به اصول انقلاب برگشتند و چهار سال مملکت در مسیر خودش را ادامه داد.
وی ادامه داد: از بستر انتخابات و از طریق رسانه های بیگانه پیشاپیش از دروغی بزرگ و تقلبی گسترده دم زدند و برای تخریب افکار عمومی استفاده کردند.
وی اظهار داشت: افرادی که در نظام تاثیر گذار بودند خود و اعضای خانواده وارد شکل گیری جریان فتنه شدند و اگر پای صندوق رای، رایشان را به دوربین نشان دادند که همه بدانند ما به فلانی رای داده ایم و اگر غیر از او رای آورد به معنی اینکه تقلب شده، آنان در همان روز انتخابات تقلب را پیشگویی کردند.
وی ادامه داد: کسانی که منصوب به سران نظامند آمدند و از دوربین های رسمی فرمان آشوب روز انتخابات صادر کردند و گفتند باید حقشان را بگیرند و به خیابان ها بریزند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم دریا دل ایران با سعه صدر همه فتنه ها را تحمل کردند، گفت: روز عاشورا وقتی مردم از دسته های عزادار با شیرینی و شربت پذیرایی می کردند ، آنها آمدند در مسیر عزاداران حسینی ایستگاه پخش شراب برپا کردند و روزعاشورا با لیوان های شراب به عزادارن اهانت کردند، پرچم های امام حسینی را آتش زدند، پایکوبی کردند و سوت کف زدند .
وی ادامه داد: اما سران مفلوک فتنه در بیانیه های خودشان از اینها به عنوان مردم خداجو و عزادارن حسینی اسم بردند و مردم از آنها بریدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.