پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

خارج کردن توده عجیب شبیه جنین انسان از شکم مرد جوان کرمانی

 

مرد جوان 23 ساله کرمانی که با یک توده شکمی به پزشک مراجعه کرده بود تیم درمانی خود را به تعجب وا داشت .
به گزارش واحدمرکزی خبر کرمان  دیروز پس از جراحی این توده عجیب شبیه جنین انسان از بدن بیمار خارج شد که توده خارج شده دارای دست ، پا ،  مو  و سر  است

 بگفته رزیدنت جراحی بیمارستان شهید باهنر کرمان این بیمار ازسن شش ماهگی این توده کوچک را در قسمت قدامی شکم بر روی روده های خود حمل می کرده است.
دکتر هوشیار افزود رشد این توده که از بافتهای خونی بدن تغذیه میکرده از سه سال پیش سریعتر شده و به یک کیلو و 800 گرم رسیده است
وی با اشاره به اینکه بیمار طی این سالها  به علت عدم اگاهی برای معالجه اقدامی نکرده است  افزود 15 روز پیش پس از بروز علائم دل درد شدید تهوع و استفراغ  برای درمان مراجعه می کند که با تشخیص پزشکان قرار شد تحت عمل جراحی قرار گیرد . 
برخی از اعضای کادر جراحی بیمارستان با اشاره به اینکه مادر این جوان ، 23 سال قبل دو قلو به دنیا آورده است به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفتند احتمالا این خانم سه قلو باردار بوده است اما قل سوم در داخل شکم قل دوم جای گرفت و تا امروز در درون شکم برادر خود جاخوش کرده بود که با این جراحی خارج شد .
 اما دکتر هوشیار رزیدنت جراحی بیمارستان دکتر باهنر کرمان تاکید کرد هرگز نمیتواند این فرضیه همکاران خود را تائید کند ونتیجه قطعی تنها با ازمایشهای پاتولوژیک قابل تائید است .
مادر جوان بیمار ، علت عدم درمان فرزند خود در سالهای گذشته را تشخیص ندادن پزشکان عنوان کرد و گفت بعلت دل درد مزمن پسرش ، سالهاست که به مراکز درمانی مراجعه میکند و حتی با وجود سونوگرافی رنگی ، پزشکان مشکل را تشخیص نمیدادند و در برخی مواقع برای وی داروهای سرماخوردگی تجویز میکردند. 

 

 

* گزارش تصویری  

 

* گزارش تصویری ۲ 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.