پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

انتخاب ۷ نفر در هفتمین دوره انتخابات خانه مطبوعات کرمان

هفتمین دوره انتخابات خانه مطبوعات کرمان روز پنجشنبه با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل روابط عمومی استانداری و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و اصحاب رسانه این استان در تالار عماد شهر کرمان برگزار شد.

ه گزارش ایرنا، در این انتخابات اصحاب رسانه های مختلف استان حضوری پر رنگ داشتند که پس از برگزاری رای گیری نمایندگان رسانه های اصولگرا با کسب بیشترین آرا سکان خانه مطبوعات استان را پس از مدتها رکود محسوس این خانه به دست گرفتند.
در این دور از انتخابات پس از رای گیری اصحاب رسانه در بخش مدیران مسوول نشریات محلی 'محمد صادق طاهری' از روزنامه واقعه با 34 رای و 'سید نصر اله گنجعلی خانی' از روزنامه کرمان جوان با 20 رای به عنوان اعضا اصلی انتخاب شدند.
در این بخش 'رسول شهیدی زندی' از روزنامه سبزواران با شش رای به عنوان عضو علی البدل این بخش انتخاب شد.
همچنین در بخش نماینده خبرگزاری ها 'اصغر سعیدی' مدیر خبرگزاری فارس در استان کرمان با کسب 9 رای به عنوان انتخاب شد .
در این بخش نیز 'ایمان غیاثی' از سایت تابناک با دو رای به عنوان عضو علی البدل معرفی شد.
به گزارش ایرنا، در بخش نماینده سردبیران 'سید ابراهیم یزدی' از روزنامه ثارالله با 20 رای به عنوان عضو اصلی خانه مطبوعات انتخاب گردید.
در این بخش نیز 'سعید امیر محمدی' از روزنامه عصر باور با چهار رای به عنوان عضو علی البدل معرفی شد.
بر پایه این گزارش در بخش نماینده روزنامه های کثیر الانتشار 'آذر همتی' با چهار رای از روزنامه جمهوری اسلامی به عنوان عضو اصلی انتخاب شد.
همچنین در بخش خبرنگاران 'سعید سعیدی' از خبرگزاری فارس با 89 رای و 'مهدیه مختاری مقدم' از روزنامه واقعه نیز با 89 رای به عنوان اعضا اصلی انتخاب شدند.
در این بخش نیز 'شهلا پور امیری' از روزنامه کرمانشهر با 15 رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شد.
به گزارش ایرنا در هفتمین دوره انتخابات خانه مطبوعات کرمان با مشارکت اصحاب رسانه 'امیر رضا محمودی' از خبرگزاری مهر با 99 رای و 'فریدون منظری توکلی' از روزنامه آوای بافت با 97 رای به عنوان اعضای اصلی بازرسان خانه مطبوعات و 'سلمان مختاری مقدم' از روزنامه نسیم بهار نیز با 53 رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شد.
به گزارش ایرنا، اعضای خانه مطبوعات کرمان به مدت سه سال مسوولیت این خانه را برعهده دارند.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی همچنین در حاشیه برگزاری هفتمین دوره انتخابات خانه مطبوعات کرمان به میمنت سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) قرعه کشی کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و هدیه فرهنگی انجام شد.
بر پایه این گزارش، سید 'جمال خوشکام'، 'سارا قهاری' و ' مرضیه شهداد نژاد' کمک هزینه 3 میلیون ریالی سفر کربلا و 'رضا سالخورده' و 'سودابه سرلک' کمک هزینه دو میلیون و 500 هزار ریالی سفر عتبات عالیات را دریافت کردند.
همچنین 'مینا ترک زاده'، 'هدی کریمی فر'، 'مرضیه خواجویی'، ' محمد رضا احمدی'، ' سعید سعیدی'، ' لیلا پرتویی'، حدیث یزدی زاده'، 'شیرین امین' و 'محمد مهدی افضلی' برنده هدیه فرهنگی به ارزش 500 هزار ریال شدند.
بر این اساس کارت هدیه 200هزار ریالی خرید کتاب نیز پس از قرعه کشی به 'فرشاد پگاه'، ' سینا شهیدی'، ' ایمان غیاثی'، ' مالک مسرور'، 'عباس افشاری'، ' سلمان مختاری مقدم'، 'طاهره شیخ شعاعی'، ' علی کامیاب'، 'علی سعیدی' و 'محمد علی جمشیدی' اختصاص یافت. 

 

* گزارش تصویری      

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.