پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

لوح فشرده نقد فیلم «ظهور نزدیک است» تولید شد

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت از توزیع لوح فشرده نقد کارشناسی فیلم مستند انحرافی «ظهور نزدیک است» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا نصوری، معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت گفت: به دنبال انتشار فیلم انحرافی «ظهور نزدیک است»، مرکز تخصصی مهدویت، اقداماتی را به منظور مقابله با این حرکت آغاز کرد.

وی افزود: برگزاری نشست مشترک مرکز تخصصی مهدویت و موسسه فرهنگی هنری آینده روشن بشریت (پژوهشکده مهدویت) به منظور پاسخ و نقد انحرافات این فیلم از جمله این برنامه ها بود که با حضور گسترده علما و فضلای حوزه علمیه در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت اظهار داشت: همچنین برنامه های دیگر سخنرانی و نشست های تخصصی در پاسخ و نقد انحرافات و مباحث غیر واقعی که در این فیلم به نمایش در آمده بود به همت این مرکز در سراسر کشور انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای ملاحظه نشست ها و مباحث علمی و فرهنگی و تخصصی در حوزه مهدویت که در پاسخ کارشناسانه به این فیلم تهیه شده می‌توانند به مرکز تخصصی مهدویت در قم مراجعه کنند.

حجت الاسلام نصوری گفت: فیلم پاسخ به شبهات مهدوی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین نجم الدین طبسی و حجت الاسلام محمدصابر جعفری و حجت الاسلام جواد جعفری از نویسندگان و محققان مهدوی کشور در نشست نقد این فیلم تهیه شده است، از امروز در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

وی اظهارداشت: علاقه مندان برای دریافت این فیلم می توانند به نشانی قم ـ خیابان شهدا ـ کوچه آمار ـ بن بست علیان ـ مرکز تخصصی امامت و مهدویت مراجعه یا با شماره ۷۷۳۷۸۰۱ با پیش شماره ۰۲۵۱ تماس بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.