پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

درخشش خبرنگار کرمانی به عنوان خبرنگار برتر وزارت علوم

 

 

 در سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه دانشگاهها و مراکز پژوهشی وزارت علوم، حسین تقی زاده خبرنگار روزنامه حدیث کرمان به عنوان خبرنگار برتر کشور در این حوزه شناخته شد.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان، در  مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر وزارت علوم تحقیقات و فن آوری که با حضور دکتر کامران دانشجو، وزیر، معاونین وزارت و مسئولین روابط عمومی دانشگاههای سراسر کشوردر دانشگاه تربیت مدرس تهران  برگزار شد، حسین تقی زاده خبرنگار حوزه دانشگاه روزنامه حدیث کرمان به عنوان خبرنگار برتر کشور انتخاب و ضمن اهدای جایزه و لوح تقدیر از وی تجلیل به عمل آمد.

دکتر کامران دانشجو، وزیر علوم تحقیقات و فن آوری در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در حوزه وزارت علوم خاطرنشان کرد: امروزه اطلاع رسانی یکی از مهمترین پایه های جوامع متمدن است و در این راستا دستگاههای دارای تعامل بالاتر با اصحاب رسانه پیشرفت و تعالی بیشتری در زمینه های مختلف خواهند داشت.

وی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت درستکاری در ارائه خبر افزود: برخی از رسانه ها تنها به نقاط قوت یک دستگاه می پردازند که این نکته در بلندمدت اعتماد مردم را از بین می برد.

دکتر دانشجو افزود: نقد منصفانه همواره سازنده بوده و به همین منظور رسانه ها بایستی ضمن بیان واقعیات نقدهای منصفانه و سازنده خود را نیز ارائه دهند.

شایان ذکر است تقی زاده هم اکنون دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شهید باهنر کرمان می باشد و به عنوان تنها خبرنگار کرمانی حائز این رتبه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.