پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

مدیر سایت خبری هلیل از تصادف جان سالم به در برد/خبر ۱۰ میلیلونی!

به گزارش کرمان نیوز سیمین سنجری مدیر سایت خبری هلیل در حالی که  چند روز قبل  به منظور  تهیه گزارش از مادر سرداران شهید قانع و حسن تاجیک به شهرستان فاریاب از توابع جنوب استان رفته بود ساعت 8:30 شب در راه برگشت از این شهرستان ،در پیچ خاتون اباد با یک  با یک پژوه 405به شدت برخورد و تصادف می نماید.

وی در مصاحبه با کرمان نیوز با تایئد وقوع این حادثه گفت: خوشبختانه در اثر این سانحه رانندگی به لطف خدا آسیب جدی ندیدم ولی خودروی پرایدم به شدت آسیب دید به طوری که مجبور شدم در حالی بخش اعظمی از اقساط خرید آن را هنوز پرداخت نکرده بودم و قریب 7 میلیون به بانک بدهکارم آن را به دلیل خسارت دیدگی زیاد 3 میلیون تومان بفروشم.

او اظهار داشت: متاسفانه بیمه نامه بدنه خودروام چند روز بود که تمام گشته بود و فقط بیمه نامه شخص ثالث اعتبار داشت و به منظور جبران خسارت خودروی پژو نیز مجبور شدم 2 میلیون تومان به صاحب آن پرداخت نمایم.

سنجری با بیان اینکه تهیه این خبر و گزارش برایش قریب 10 میلیون تومان هزینه در بر داشت گفت: از این موضوع خیلی ناراضی نیستم زیرا  تهیه خبر مربوط به شهدای گرانقدر آن منطقه موجب دو اتفاق خوب و تاثیر گذار شد که یکی از آنها تصمیم مسئولان استان وبنیاد شهید برای برگزاری یادواره شهدای شهرستان فاریاب بود که ان شاء الله به زودی برگزار می شود  و دیگری قول سردار حسنی مدیر کل بنیاد شهید استان برای دیدار و سر کشی از این خانواده شهید و حل مشکلاتشان بود .

اوافزود : این دو تاثیر معنوی این سفر که در راستای تکریم خانواده معزز شهدا بود نیز برایم بسیار حائز اهمیت است .

کرمان نیوز برای ایشان که از خبرنگاران برجسته  و پر تلاش استان است آروزی توفیق روز افزون می نماید وامید آن دارد که مسئولان استان اقدامات حمایتی لازم را در خصوص حل مشکلات ناشی از این تصادف بعمل آورند.

/عکس مربوط به خودروی وی می باشد/


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.