پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

دومین جشنواره وبلاگ و وب‌سایت‌نویسی در کرمان برگزار می‌شود

دبیر جشنواره وبلاگ نویسی و وب‌سایت‌نویسی گفت: این جشنواره استانی 25 آذرماه سال جاری به همت سازمان بسیج دانشجویی کرمان برگزار می‌شود.

سیاوش مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در کرمان، گفت: دومین جشنواره استانی وبلاگ نویسی و وب سایت نویسی با هدف تاثیرگزاری در فضای رسانه ای، انجام فعالیت ها به منظور عمق بخشی و شناسایی تهدیدات نرم دشمن از سوی بسیج دانشجویی کرمان برگزار می شود.
 
وی از شناسایی و استفاده بهینه از توانمندی های بسیجیان در اینترنت و هدایت و سازماندهی این قشر خبر داد و تصریح کرد: نشر فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی، بسیج و دفاع مقدس در فضای مجازی از دیگر اهداف جشنواره وبلاگ نویسی و وب سایت نویسی است.
 
دبیر جشنواره وبلاگ نویسی و وب سایت نویسی با بیان اینکه جشنواره وبلاگ نویسی و وب سایت نویسی در سه محور اصلی برگزار می شود، افزود: سیاسی، اجتماعی، علمی و پژوهشی و فرهنگی از محورهای این جشنواره است.
 
مسلمی گفت: آخرین مهلت شرکت در این مسابقه وبلاگ نویسی، 15آذر ماه سال جاری است.
 
وی با بیان اینکه کلیه اعضای بسیج از هر قشر می توانند در این جشنواره وبلاگ نویسی شرکت کنند، افزود: به برترین وبلاگ ها و وب سایت های شرکت کننده، جوایز نفیسی اهدا می شود و به مرحله کشوری راه می یابند.
 
دبیر جشنواره وبلاگ نویسی و وب سایت نویسی با اشاره به اینکه تاکنون 100 وبلاگ نویس در جشنواره شرکت کرده اند، تصریح کرد: داوری بعد از پایان مهلت ثبت نام در دو بخش فنی و محتوایی توسط داوران برجسته بخش وبلاگ نویسی انجام می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.