پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

رهبر معظم انقلاب نسبت به جشنواره یادمان ولایت نظر مساعد دارند

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب جامع شرایط هستند، تصریح کرد: ایشان از همه شرایط لازم برای رهبری جامعه برخوردارند.

آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری که برای حضور در دومین جشنواره یادمان ولایت در جیرفت به استان کرمان سفر کرده است، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبستان با ارزیابی مثبت از دیدگاه رهبر معظم انقلاب نسبت به برگزاری این جشنواره، مطالبی بیان کرد.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نسبت به این جشنواره نظر مساعد دارند که حضور بنده برای شرکت در آن نیز مؤید همین مطلب است.


آیت الله محمدی گلپایگانی، در ادامه به خاطرات خوب رهبر فرزانه انقلاب از دوران تبعید در جیرفت اشاره و خاطرنشان کرد: محبت های مردم جیرفت به ایشان به عنوان یک تبعیدی سیاسی در دورانی که خیلی ها حتی از سلام کردن و جواب دادن به تبعیدی ها پرهیز داشتند، خاطرات خوشی را در ذهن مقام معظم رهبری به یادگار گذاشته است.


رئیس دفتر مقام معظم رهبری در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار شبستان مبنی بر اینکه با توجه به نزدیکی زیادی که آیت الله محمدی گلپایگانی با رهبر معظم انقلاب دارند کدام بعد از شخصیت ایشان را برای تبیین نسل جوان و نوجوان جامعه ضروری تر می بیند؟ پاسخ داد: این سوال پاسخ های زیادی دارد که در این مجال نمی گنجد.


وی ادامه داد: اما آنچه قابل ذکر است این است که ایشان جامع شرایط هستند و از همه شرایط لازم برای رهبری جامعه برخورداند.


آیت الله محمدی گلپایگانی بیان داشت: نقش ایشان به ویژه در سال های پس از رحلت حضرت امام تا کنون از آن حیث بسیار قابل توجه است که امروز می بییند ایشان کشور را به چه نقطه ای از اقتدار رسانده اند.


وی افزود: اگر امروز کشور ما در اوج اقتدار است همه مرهون نقش اساسی ایشان است و وجود ایشان واقعاً نعمت بزرگی  است که انشاءالله خداوند سایه ایشان را بر سر ملت مستدام بدارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.