پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

سوم آذرماه/ برگزاری تجمع بزرگ فدائیان انقلاب جهانی اسلام در کرمان

جانشین فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به تجمع باشکوه ۵۰ هزار نفری بسیجیان استان با عنوان 'تجمع فدائیان انقلاب جهانی اسلام'هدف اصلی آن را علاوه بر نمایش اقتدار بسیجیان، اعلام حمایت از موج بیداری اسلامی خواند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در نخستین روز از هفته بسیج، ساعتی پیش در نشستی مطبوعاتی با اصحاب رسانه و مطبوعات برنامه های این هفته را تشریح کرد.


سردار پاسدار سید مرتضی موسوی با اشاره به اینکه برنامه هیا این هفته در دو بخش متمرکز و غیرمتمرکز برگزار می شود، تجمع 50 هزار نفری بسیجیان استان با عنوان "تجمع فدائیان انقلاب جهانی اسلام" در سوم آذر جاری را از برنامه های اصلی متمرکز اعلام کرد و گفت: در این تجمع قرار است یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی داشته باشد.

 

وی نمایش قدرت و اقتدار لازم برای پاسخ به تهدیدات دشمنان، انسجام و آمادگی بسیج برای پاسداری از انقلاب اسلامی و اعلام حمایت از موج بیداری اسلامی و نمایش اقتدار بسیجیان را از جمله اهداف این تجمع بزرگ عنوان کرد.

 

وی ادامه داد: استکبار جهانی برای مقابله با موج بیداری اسلامی در منطقه و انقلاب‌ هایی که در حال تثبیت و مبارزه با ظلم و زور هستند، دست به انجام حرکت‌ های مختلفی زده است و به دنبال راهی برای خروج از منجلابی است که خود به راه انداخته، لذا با بیان مباحثی از جمله حقوق بشر، داستان ترور سفیر عربستان و انرژی هسته‌ ای به جمهوری اسلامی ایران فشار وارد می‌ کند که این بهانه ‌ها برای کاهش شدت و سرعت انقلاب های مردمی است.

 

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، تصریح کرد: بر این اساس بسیج که همیشه مدافع انقلاب بوده، برنامه ‌ریزی کرده است تا در پاسخی دندان ‌شکن به این تهدید ها، تجمع بزرگ بسیجیان را در پنج استان تهران، مشد، کرمان، بوشهر و آذربایجان غربی به نمایش بگذارد.


وی برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی سپاه در رشته‌ های حفظ و قرائت ویژه خواهران و برادران سپاه و استقرار بیمارستان صحرایی فاطمة الزهراء(س)در منطقه محروم اسدآباد فهرج را از دیگر برنامه های متمرکز اعلام کرد و افزود: استقرار این بیمارستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی،‌ هلال ‌احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی و بهزیستی در شهرستان فهرج صورت می‌ گیرد.

 

سردار موسوی، عنوان کرد: در بیمارستان صحرایی بخش ‌های متفاوتی از جمله‌ عمومی، داخلی، چشم، زنان و زایمان،‌ گوش، حلق و بینی، شنوایی ‌سنجی و بینایی ‌سنجی تدارک دیده شده است و ارائه خدمات در این بیمارستان به صورت رایگان بوده و امکانات عمل جراحی نیز در آن دیده شده است.

 

سردار پاسدار موسوی، گفت: هماهنگی ‌های لازم نیز به عمل آمده تا اگر امکانات جراحی بیمارستان صحرایی جوابگو نباشد، بیماران به بم و کرمان انتقال داده شوند و به صورت رایگان تحت درمان قرار گیرند، ضمن آنکه داروخانه ای هم در جوار این بیمارستان دایر است که داروها را به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار می دهد.

 

وی با اعلام نامگذاری روزهای هفته بسیج، برنامه های پیش بینی شده برای هر روز را ذکر کرد و گفت: در نخستین روز از هفته بسیج با عنوان "بسیج، اخلاق و معنویت" بسیجیان و فرماندهان بسیج شهرستان ها با ائمه جمعه دیدار می کنند.

 

موسوی گفت: برگزاری نشست های روشنگری و اخلاق و برپایی نمایشگاه های کتاب و عکس در حوزه ها و پایگاه ها از برنامه های نخستین روز از هفته بسیج به شمار می رود.

 

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، همچنین دیدار با خانواده های معظم شهدا و ویزیت رایگان در درمانگاه های استان را از برنامه هایی عنوان کرد که در طول هفته گرامیداشت بسیج برگزار می شود.

 

سردار پاسدار موسوی، بهره برداری از فعالیت های عمرانی بسیج سازندگی که در مناطق محروم استان اجرا شده است، همایش علمی نخبگان بسیجی، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح حوزه های خواهران، تجمع بزرگ بسیجیان و غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا در سراسر استان را از مهم ترین برنامه های روزهای دوم، سوم و چهارم هفته بسیج اعلام کرد.


وی با اشاره به پنجمین روز از هفته بسیج با عنوان "بسیج، جهان اسلام و انتظار" به حضور بسیجیان در نماز جمعه و شرکت در دعای ندبه اشاره کرد و افزود: در ششمین روز از هفته بسیج با عنوان "جوانان و اقتدار" بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه (س) در منطقه محروم اسد آباد شهرستان ریگان مستقر می شود.

 

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، آخرین روز از هفته بسیج را با عنوان" بسیج، امر به معروف و نهی از منکر" ذکر کرد و گفت: دوره مربیگری حلقه های صالحین در آخرین روز از هفته بسیج افتتاح می شود.

 

وی همایش مسئولان هیئت های مذهبی و مداحان و اجرای برنامه های مناسبتی در پارک های شهر کرمان را از برنامه های آخرین روز از هفته گرامیداشت بسیج ذکر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.