پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

اظهارات آیت الله خاتمی در اجتماع عظیم راهپیمایان شهر کرمان

 
    ایران با نیروهای مسلح مؤمنی که دارد از چنان اقتداری برخوردار است  که چنانچه دشمن بخواهد کمترین تعرضی به نظام داشته باشد واکنش ایران به  ثانیه هم نمی رسد و آنان را خواهد کوبید.

به گزارش کرمان نیوز به نقل از خبرگزاری شبستان ، امام جمعه موقت تهران در اجتماع پرشور مردم کرمان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در سخنانی این حضور پرشور را مانند شکوه حضور سال های اول انقلاب خواند و افزود: گام های مقدسی که امروز برداشتید بر اساس نص صریح قرآن کریم (آیه 120 سوره توبه) صدرصد خداپسندانه است.


آیت الله سید احمد خاتمی، انقلاب اسلامی ایران را داری گذشته، حال و آینده خواند و بیان داشت: در "گذشته" انقلاب، رژیمی بر کشور حاکم بود که اساس آن ستیز با دین، اخلاق، عفت، استقلال و آزادی بود و اگر بخواهیم آن دوران 57 ساله سیاه را ترسیم کنیم خود مثنوی 70 من کاغذ می شود.


وی در خصوص" آینده" انقلاب هم با اشاره به درپیش بودن افقی روشن برای آن، خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی که متأثر از انقلاب است، سراسر جهان را دربرخواهد گرفت و امروز فریادهای الله اکبر تونس، یمن بحرین و... شعاع فریاد الله اکبر شماست.


نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه فریاد ضد نظام سرمایه داری و بیداری اروپا الهام گرفته از فریادهای ملت ایران دانست و ابراز امیدواری کرد: حرکت عظیمی که 34 سال پیش شکل گرفته است، فرودگاه نهایی آن ظهور جان جانان امام عصر(عج)باشد.


وی در ادامه "حال" انقلاب و شرایط کنونی کشور را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: امروز نظام اسلامی ایران در طلائی ترین شرایط خود قرار دارد و علاوه بر پیشرفت های گوناگون در عرصه های مختلف در عرصه نظامی هم در منطقه حرف اول را می زند.


امام جمعه موقت تهران گفت: ایران با نیروهای مسلح مؤمنی که دارد از چنان اقتداری برخوردار است که چنانچه دشمن بخواهد کمترین تعرضی به نظام داشته باشد واکنش ایران به ثانیه هم نمی رسد و آنان را خواهد کوبید.


وی به سخنان مکرر اوباما مبنی بر اینکه درباره ایران همه گزینه ها را روی میز داریم، اشاره و خاطرنشان کرد: امام خامنه ای در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته فرموند: این حرف به معنای آن است که گزینه نظامی را هم روی میز داریم.


آیت الله خاتمی با بیان اینکه اوباما در واکنش به خطبه های رهبری اذعان کرد "گزینه نظامی را روی میز نداریم" گفت: اساساً ‌آنان نمی توانند این گزینه را داشته باشند و اوباما بداند که ایران هم گزینه های مختلف روی میز دارد که در زمان خودش اجرا می کند.


وی سپس تحریم بانک مرکزی و نفت ایران از یک سو و القای یأس در جامعه از سوی دیگر توسط دشمن را با هدف جدا کردن مردم از انقلاب اسلامی خواند و ادامه داد: اما دشمن امروز با حضور پرشور ملت در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی خورد.


امام جمعه موقت تهران این شیوه های تحریم را نخ نما شده و کهنه دانست که برای خسته کردن مردم اجرا می شود در حالیکه این مردم و ملت ایران هستند که آمریکا را خسته می کنند.


وی کسانی را که در داخل کشور به یأس دشمن دامن می زنند، گنهکار خواند و بیان داشت: القای بحران، همسویی با دشمن است زیرا مردم ما بحران ندارند بلکه آنان که از ملت بریدند و فتنه گران دچار بحران هستند و انشاءالله خداوند بر بحران آنان بیفزاید.


آیت الله خاتمی، ملت خوب و کریم ایران و مردم کرمان را شایسته هرگونه خدمت از سوی مسئولان دانست و افزود: مسئولان اجرایی در هر جایی باید کرامت مردم را حفظ کرده و با آنان برخورد انسانی داشته باشند زیرا همین مردم آنان را در جایگاه مسئولیت نشاندند.


وی در ادامه سخنانش، یکی از نقاط مثبت کشور را زمامداری آن توسط رهبری فقیه، جانباز، مجاهد و رزمنده قبل از انقلاب و رزمنده دوران بحرانی جنگ خواند که ایشان تاریخ همه انقلاب های جهان را مطالعه کرده است.


نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ما ولی فقیه را تنها یک رهبر سیاسی نمی دانیم بلکه ایشان را جانشین امام زمان(عج)دانسته و عشق خود به آن امام را یکجا نثار جانشین ایشان کرده و یکصدا فریاد می زنیم "خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست".


وی با ذکر این نکته که در طول دوران رهبری ایشان هرجا رهنودها و فرمایشات ایشان در عمل مورد قبول قرار گرفته است، پیروزی و موفقیت نصیب شده است و هر جا خلاف آن بوده آسیب دیدیم؛ تصریح کرد: مشروعیت قوای سه گانه کشور به ولایت فقیه است.


آیت الله خاتمی با تأکید بر این مطلب که مردم ما کمترین زاویه با ولایت را از هیچ مسئولی نمی پذیرند، ابراز کرد: همه کسانی که مفتخر به خدمت در نظام جمهوری اسلامی هستند باید گویش، فرهنگ و عمل آنان همراه ولایت باشد، زیرا فرهنگ ولایت، فرهنگ سازش ناپذیری با آمریکا و به خاک مالیدن پوزه اوست و هر کس در غیر این مسیر حرکت کند در خلاف مسیر ولایت فقیه حرکت کرده است.

 

وی در پایان با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم التماس استکبار و بیانیه ها و اطلاعیه های کسانی که در تداوم فتنه هستند؛ اما ملت ایران به کوری چشم آنان در 12 اسفند با شکوه هر جه تمام تر در پای صندوق های رأی، مشت محکمی به دهان یاوه سرایان می زند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.