پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

زلزله در خانه مطبوعات استان کرمان / یزدی، خداحافظی کرد

  

نشست شورای مرکزی خانه مطبوعات استان کرمان شامگاه امشب برگزار شد و در حالی که دستور کار آن بررسی نحوه اجرا و برگزاری جشنواره مطبوعات استان و موضوعات مرتبط با آن بود اما در ادامه با طرح ناگهانی برخی موضوعات همچون انتخابات داخلی هئیت مدیره ، برخی تغییرات در این حوزه صورت گرفت .

به گزارش کرمان نیوز ، در این جلسه که 8 نفر از اعضای هئیت مدیره شامل سید ابراهیم یزدی، آذر همتی، سید نصرالله گنجعلیخانی، مهدیه مختاری مقدم ، اصغر سعیدی، سعید سعیدی، محمد صادق طاهری و اکبر سلطانی حضور داشتند ، طبق نتایج رای گیری اکبر سلطانی با 6 رای به عنوان مدیر جدید خانه مطبوعات استان کرمان انتخاب شد و یزدی فقط 2 رای را کسب کرد. 

و با این حساب سید ابراهیم یزدی ، مدیر سابق این تشکل که در طول یکسال گذشته همواره  

خدمات صادقانه ، خالصانه و  مطلوبی را به جامعه مطبوعاتی بزرگترین استان کشور (بعد از چندین ماه تعطیلی این تشکل ) ارائه کرد ، از این سمت خداحافظی کرد . 

 در این جلسه همچنین سایر اعضا در سمت های پیشین ابقا شدند. 

 

* چرا یزدی کنار گذاشته شد؟  

اما اینکه چرا "یزدی" از این سمت در حرکتی گویا از قبل هماهنگ شده کنار گذاشته می شود خود موضوع مفصلی است که باید تحلیل جامعی راجع به آن ، در فرصتی مناسب ارائه داد. 

نکته حائز اهمیت آنکه وی در دوران مدیریت یکساله خود هماره صادقانه و با پرهیز از هرگونه جنجال، سعی کرد با ساماندهی امور این تشکل صنفی به حل مشکلات اصحاب رسانه بپردازد و در جهت اعتلای بیش از پیش جایگاه مطبوعات و نیز فراهم آوری امکانات رفاهی و تفریحی برای آنان تلاش نماید و برنامه ریزی هایی را هم به منظور تدوین نظام تعرفه آگهی ها ، دکه های مطبوعاتی و ساماندهی امور توزیع را نیز در دست اقدام داشت. 

او هماره در تصمیم گیری ها مستقلانه عمل می کرد و هیچگاه مرعوب جوسازیها و شایعات قرار نمی گرفت . 

انسان صادق و خدا ترسی بود و سعی او همیشه اجرای عدالت در انجام امور مربوط به اصحاب رسانه ، فارغ از نگاه های سیاسی بود . 

اما اینکه چرا هئیت مدیره خانه مطبوعات که همگی از روزنامه نگاران اصولگرای استان می باشند یکدفعه تصمیم به تغییر وی ، که دبیر کانون روزنامه نگاران اصولگرای استان و همچنین رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان و نیز سردبیر نشریه ثارالله (وایسته به سپاه ثارالله ) و از چهره های ارزشی ، ایثارگر و  ولایی می باشد  گرفتند ، خود حکایتی است عجیب و غریب... گویا رازی است سر به مهر!

 

* اولین اظهارات یزدی پس از تغییر  

سید ابراهیم یزدی ، پس از این جلسه و اقدامات صورت گرفته در خصوص برکناری اش به "کرمان نیوز "گفت: این یک اقدام از پیش طراحی شده بود . 

او اظهار داشت : در طول مدت انجام مسئولیتم با تمام توان همواره با توکل بر خدا و همکاری اصحاب رسانه و تعامل با مسئولین سعی در ارتقای جایگاه مطبوعات ، جذب امکانات و حل مشکلات اصحاب رسانه را داشتم و از هیچ تلاش و کوششی در این خصوص دریغ نکرده ام . 

او با اشاره به این اقدام نعجب برانگیز گفت : بزودی از عضویت در شورای مرکزی خانه مطبوعات استعفا خواهم داد . 

وی اظهار داشت : از این پس نیز با تمام توان مسائل مربوط به سازمان بسیج رسانه استان را پیگیری خواهم نمود و در این عرصه به اصحاب رسانه استان کرمان خدمت خواهم کرد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.