پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

دلایل برکناری مدیر ولایی خانه مطبوعات کرمان چه بود؟

 

برکناری غیرمنتظره و ناگهانی سیدابراهیم یزدی، مدیر ولایی ، بسجی و ایثارگر خانه مطبوعات استان کرمان که در جلسه شامگاه 21 اسفندماه هیئت مدیره این تشکل که گویا با یک اقدام از پیش طراحی شده صورت گرفت، بازتابهای گسترده ای را در سطح کشور و استان کرمان داشته است.  

 

به گزارش کرمان نیوز ،  سید ابراهیم یزدی، پیش از ظهرامروز در دیدار جمعی از فعالان رسانه ای استان با وی، عمده دلایل هیئت مدیره را برای برکناری خود به شرح زیر اعلام کرد:
1 ـ عدم حمایت خانه مطبوعات از کاندیداهای خاص انتخابات مجلس نهم  و مستقل عمل کردن وی( که این امر برخلاف نظر برخی از اعضای هئیت مدیره بود و آنها درصدد سیاسی نمودن این تشکل صنفی - رسانه ای بودند)
2 ـ چرایی برنامه ریزی برای برگزاری کنفرانس خبری  منتخبین مردم استان در مجلس نهم ( که البته هیچگونه برنامه ای در این خصوص انجام نشد) .
3 ـ مشارکت برخی از روزنامه نگاران اصلاح طلب استان در امر برگزاری جشنواره آتی مطبوعات استان (شایان ذکر است اکثر اعضای هیئت مدیره نیز در جلسه انتخاب این افراد حضور داشته اند. )
4 ـ کاندیداتوری یکی از اعضای خانه مطبوعات در انتخابات بازرسین این تشکل (که حق طبیعی و قانونی وی بوده و کلیه اعضای هیئت مدیره نیز در جریان این موضوع بوده اند)


 همچنین گویا تعدادی از اعضای خانه مطبوعات با توجه به حذف مدیر محبوب ، سختکوش و پرتلاش این تشکل در صدد انصراف از عضویت در خانه مطبوعات استان کرمان هستند.

شایان ذکر است پیشآمد برکناری مدیر خانه مطبوعات استان کرمان، نحوه برگزاری جشنواره مطبوعات استان را نیز تحت تأثیر خود قرار داده به گونه ای که بسیاری از اعضاء از ارسال آثار خود به این جشنواره امتناع کرده و برخی دیگر در صدد بازپس گیری آثار ارسالی خود هستند. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.