بسیج دانشجویی اقدام توهین آمیز تلویزیون دانمارک را محکوم کرد

بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان  طی بیانیه ای اهانت وقیح تلویزیون دولتی دانمارک را به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) محکوم کرد و این اقدام سخیف و علنی را توطئه ای دیگر در راستای اهداف شوم استبکار جهانی برشمرد.

 به گزارش کرمان نیوز   ، دراین بیانیه آمده است: دشمنان اسلام وانقلاب اسلامی ایران با مشاهده شکست خفت بار توطئه های شوم خود و مواجه شدن با موجی از خشم مردم ایران و سایر کشورهای اسلامی درپاسخ به اقدامات توهین آمیز به مقدسات اسلام درسال گذشته درس عبرت نگرفته و باز خود را بازیچه دست افکار پلید و پوچ استکبار جهانی  نموده اند.

بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان در ادامه اقدام اخیر تلویزیون دانمارک را در جسارت به ساحت پیامبر اکرم(ص) به شدت محکوم و آن را در راستای پیاده سازی طرح ننگین تقابل ادیان آسمانی اسلام و مسیحیت و برپایی جنگ صلیبی دیگری می داند، طرحی که سال گذشته با انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز در مطبوعات غربی و سخنان پاپ بندیکت شانزدهمین نیز همین هدف را دنبال می کرد .

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: دشمنان قسم خورده اسلام وایران اسلامی با نقش بر آب شدن
 توطئه های پیشین خود بار دیگر دست به تبلیغات سوء و جنگ روانی پوچ و
بی نتیجه خود بر علیه مقدسات اسلام و پیامبر اعظم (ص) زدند این بار که دانمارک در نقش عروسک خیمه شب بازی دست جنایتکاران و سردمداران کفر،  ایفای نقش می کند با توهین وقاحت آمیز و خفت بار خود به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) قصد ایجاد سوءظن در نامگذاری این سال پر برکت دارد.

در ادامه این  بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان  ضمن محکوم نمودن این اهانت وقیح و اسائه ادب به ساحت مقدس پیامبراعظم (ص) از همه رهبران دینی جهان خواستار تکفیر و برخورد با عوامل دست نشانده آمریکا و استکبار جهانی شد و همه مسلمانان و شیعیان جهان را به ویژه مردم غیرتمند و عزیز ایران اسلامی را به حفظ وحدت و یکپارچگی فرا خواند.

این بیانیه در پایان  با درخواست از دولت جمهوری اسلامی ایران برای تجدید نظر در رابطه با کشور دانمارک، آمده است: بر آن عقیده ایم که اگر دولتهای اسلامی، به ویژه عربی در روابط آشکار و مخفی خود با کشورهای غربی مصالح عالیه اسلام را در نظر گیرند، این روند پلید کنترل خواهد شد.