هدف همگان باید آبادکردن کشور و از جمله استان کرمان باشد
امام جمعه موقت کرمان گفت : این که عده‌ای با به دست گرفتن قلم و یا از طریق تریبون ، سبب دلسردی مدیران و کندی کارها شوند ، خیانت به مردم است .
به گزارش کرمان نیوز به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام"مهدی عرب‌پور"در خطبه دوم نمازجمعه کرمان در مصلی این شهر، به کسانی که این رویه را در پیش گرفته‌اند توصیه کرد دست از لجاجت برداشته و هر روز یک شایعه درست نکنند.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام اتحاد ملی و انسجام اسلامی گفت: هدف همگان باید آبادکردن کشور و از جمله استان کرمان باشد.

او به سفر اخیر رییس جمهور و هیات دولت به کرمان اشاره کرد و افزود: آقای احمدی نژاد در این سفر به یکسری نکاتی که پیش از این کمتر به آنها توجه می‌شد از جمله محرومیت این استان دست یافته است.

امام جمعه موقت کرمان گفت: به همین منظور کمیته ویژه‌ای زیر نظر معاون اول رییس جمهور برای پی‌گیری مسائل و مشکلات این استان تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: مردم کرمان بسیار نجیب و در خصوص حق خود کم حرف هستند.

عرب پور با اشاره به این که بیش از ‪۱۳۰‬مصوبه برای استان کرمان تصویب شده، ابراز امیدواری کرد: با اجرای این مصوبات طی چند سال آینده، تحول اساسی در این استان ایجاد شود.

وی به مدیران هم توصیه کرد که بدون برخی ملاحظات، آستین همت را بالا بزنند و مصوبات دولت را اجرا کنند.

امام جمعه موقت کرمان از استقبال پرشور مردم این استان از رییس جمهور نیز قدردانی کرد و گفت: این استقبال به جهانیان نشان داد که ملت ایران با مسئولان، همراه و همصدا هستند.

وی همچنین به سالروز لغو امتیاز تنباکو بافتوای آیت الله میرزای شیرازی اشاره و تصریح کرد: نقش مرجعیت و روحانیت در مبارزه با ظلم و استعمار، نقشی دیرینه، موثر و کارساز بوده است.

عرب پور از نفوذ معنوی روحانیت به عنوان عامل هراس دشمنان نام برد و گفت: به همین علت آنها درصدد تخریب چهره روحانیت و مرجعیت هستند.

وی افزود: اهانت شبکه‌الجزیره به مرجعیت اگرچه عذرخواهی این شبکه را به دنبال داشت اما یک کار برنامه‌ریزی شده بود.