هدف عاملان کوردل این جنایت، تفرقه بین مسلمانان است
امام جمعه موقت کرمان، هتک حرمت به حرمین شریفین حضرت امام هادی (ع) و حضرت امام حسن عسکری (ع) را محکوم کرد.

به گزارش کرمان نیوز به نقل از ایرنا ، حجت‌الاسلام "غلامحسین صباحی" روز جمعه در جمع نمازگزاران کرمان، افزود: هدف عاملان کوردل این جنایت، تفرقه بین مسلمانان است.

وی گفت مراجع تقلید و علمای اسلام با هشدار بموقع و سریع، این دسیسه دشمنان را نیز بی‌ثمر کردند.

امام جمعه موقت کرمان نیز در خصوص تاثیر استغفار بر زندگی مومنین سخن گفت و افزود: خداوند در قرآن آمرزش گناهان، نزول باران و فراوانی روزی و نعمت را از ثمرات استغفار ذکر کرده است.

وی گفت: حضرت محمد(ص) پیامبر عظیم‌الشان اسلام نیز در هر مجلسی که بودند ‪ ۲۵‬مرتبه استغفار می‌کردند.

خطیب نماز جمعه کرمان، یاد و خاطره شهیدان "نیک نژاد"، "بخارایی"، "امانی "و "هرندی" در اعدام انقلابی "حسنعلی منصور" نخست وزیر وقت رژیم شاهنشاهی را گرامی داشت.

او با تبریک ‪ ۲۴‬خرداد روز جهانی اهدا خون نیز گفت: کسانی که خون خود را اهداء می‌کنند مانند این هستند که قسمتی از وجودشان را به یک هم نوع هدیه می‌دهند و این عمل بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین صباحی با اشاره به نزدیک شدن به ایام شهادت حضرت فاطمه (س) در وصف دختر گرامی پیامبر اسلام، گفت: در شان این بانوی بزرگ اسلام همین بس که در حدیت شریف کساء، محوریت با حضرت فاطمه (س) است و این بانوی بزرگ اسلام لقب "ام ابیها" دارند.

خطیب نماز جمعه کرمان اظهار امیدواری کرد که همانطوریکه نابودی شوروی سابق را به عینه دیدیم، نابود شدن آمریکای جنایت کار را نیز خواهیم دید.