بیانیه بسیج دانشجویی کرمان در خصوص هتک حرمت
بسیج دانشجویی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان کرمان با انتشار بیانیه‌ای هتک حرمت به حرمین شریفین امام هادی(ع) و امام حسن عسکری(ع) را در "سامرا" محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر دست جنایت پیشه آمریکا از آستین کشور مظلوم عراق بیرون آمد و عقده‌های درونی‌اش را با هتک حرمت به حرمین شریفین امام هادی (ع)و امام حسن عسکری(ع) گشود.

به گزارش کرمان نیوز در این بیانیه آورده شده است : ما این جنایت را به پیشگاه مقدس یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) و مقام معظم رهبری و تمام مسلمانان و آزادیخواهان جهان تسلیت می‌گوئیم.

در بیانیه مذکور آمده است : پرونده سیاهی که آمریکا طی این مدت از خود بجا گذاشته، سیاه تر و ننگین تر از آن است که وجدان بیدار بشریت امروز فریب بازیهای کودکانه و احمقانه آنان را بخورد.

در این بیانیه گفته شده است: آمریکا و دیگر کشورهای هم پیمانش اکنون فرصت مناسبی برای عقده گشایی از مسلمانان و شیعیان پیدا کرده‌اند زیرا آمریکا خوب می‌داند که دین اسلام نجات‌دهنده انسانها از بندگی و استکبار است و معنویت بارگاه ملکوتی پاسدار حریمش از فرسنگ‌ها راه، دل هر انسانی را می‌رباید.

بسیج دانشجویی دانشگاهها ومراکز آموزش عالی استان کرمان در بیانیه خود آورده است: آمریکا سعی در پریشان نمودن این کانون عشق را دارد ، غافل از این که پروانه این شمع جز سوختن و پرپر شدن آیین دیگری ندارد و جاودانگی خویش را در ذره ذره سوختن دور شمع وجود آل رسول (ص) می‌داند.

در این بیانیه آمده است: امروز تکلیف مسلمانان هوشیاری، دشمن شناسی، وحدت کلمه و مبارزه بی‌امان با استکبار و آمریکای جهانخوار است.

در پایان بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی آمده است:
ما دانشجویان بسیجی پیرو خط ولایت و اسلام راستین محمدی (ص) همگام با همه مسلمانان و شیعیان جهان اعتراض و انزجار خود را از این عمل وحشیانه با شرکت در راهپیمایی روز جمعه اعلام خواهیم کرد.