جبهه متحد اصولگرایان در تمام استان‌های کشور تشکیل می‌شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تشکیل جبهه متحد اصولگرایان در تمام استان‌های کشور خبرداد و گفت: این جبهه که تمامی گروه‌های اصولگرا در آن عضویت دارند با محوریت جبهه مرکزی در تهران پا به عرصه انتخابات مجلس هشتم خواهد گذاشت.

به گزارش  کرمانیوز به نقل از خبرگزاری فارس علیرضا زاکانی، در نشست مجمع اصولگرایان تحول خواه استان کرمان که در سالن آمفی تاتر سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد طی سخنانی ضمن تبریک حلول ماه رجب انقلاب اسلامی را یک نعمت الهی دانست و گفت: اگر ما صلاحیت این نعمت را نداشته باشیم خدای متعال آنرا از ما خواهد گرفت.
وی افزود: فراز و نشیب‌های 28 سال گذشته تاریخ انقلاب اسلامی انسان را هم متنبه می‌کند و هم امیدوار و درس‌های بزرگی را فرآروی ما قرار می‌دهد.
زاکانی همچنین با اشاره به اهمیت بحث وحدت آنرا عامل پیروزی دانست و با بیان اینکه در موقعیت فعلی انقلاب اسلامی در یکی از مراحل حساس و ویژه قرار دارد گفت: ما هم از جهت جهانی به استمرار گفتمان اصولگرایی نیاز داریم و هم از نظر داخلی.
وی ادامه داد: اگر در ادوار گذشته دشمنان خارجی ما به نوعی امیدوار به انقراض انقلاب بودند امروز می‌دانند که از این انقراض خبری نیست و در نتیجه سعی می‌کنند کشور ما را در بعد جهانی سرجای خود بنشانند و به این حقیقت واقف شده‌اند که ایران اسلامی آسیب ناپذیر است.
وی تصریح کرد: آنها منتظر یک تحول درونی هستند تا دوباره طرح انقراض از درون را پیگیری کنند و به همین دلیل قصد دارند ارتجاع را به انقلاب تحمیل کنند.
نماینده اصولگرای مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به ضرورت استمرار نگاه اصولگرایانه در داخل کشور و طرح سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با ترسیم 5 مرحله‌ای انقلاب اسلامی تا تمدن اسلامی خاطرنشان کرد: باتوجه به این مسئله ما در درون نظام به تفکر اصولگرایی نیاز داریم تا بتواند تمام عرصه‌های قدرت را فتح کند و مدیران خدمتگزار و پایبند به ارزش‌های انقلاب و اسلام در رأس امور قرار دهد و جامعه اسلامی شکل بگیرد ، در همین موقع خواهد بود که دشمن ناامید می‌شود.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مسئله وحدت اصولگرایان اشاره کرد و گفت: ما در سال 81 با یکدیگر به وحدت رسیدیم و در شوراهای دوم به پیروزی رسیدیم و پس از آن نیز با انتخاب آقای احمدی نژاد بعنوان شهردار و اقدامات خوب ایشان در شهرداری زمینه سازی مناسبی برای مجلس هفتم صورت گرفت که در آن مقطع نیز در یک‌هفته مانده به انتخابات اختلافات را کنار گذاشتیم و 220 نماینده اصولگرا وارد مجلس شورای اسلامی شدند.
زاکانی ادامه داد: البته مجلس هفتم مجلس ایده‌آلی نیست اما در مقایسه با مجلس ششم بسیار عالی عمل کرده که یک نمونه آن مصوبه‌ای بود که مجلس ششم می‌خواست آنرا بگذراند مبنی بر اینکه کشور از غنی‌سازی بگذرد که در مقابل این اقدام مجلس هفتم در اولین مصوبه خود دولت را ملزم به غنی‌سازی کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت‌های خود به ساز و کار اصولگرایان برای رسیدن به وحدت در انتخابات آتی مجلس اشاره کرد و گفت: از 5 ماه قبل رئیس جمهور از چهره‌های موثر اصولگرا که 15 نفر بودند برای هم اندیشی دعوت کرد و بنا شد که سازو کار جدیدی فراهم شود که برمبنای آن جریانات موثر اصولگرا در کشور کنار هم جمع بشوند و به وحدت برسند.
زاکانی افزود: این سازو کار هم اکنون با مبنای حقوقی تشکیل شده و هم اکنون جبهه متحد اصولگرایی نام گرفته است و قرارشده که نامزدهای هر استان در خود ستاد استانی این جبهه و برمبنای صلاحیت، مقبولیت و کارآمدی انتخاب شوند و اگر هم مشکلی در این زمینه پیش آمد ستاد مرکزی در تهران در این زمینه تصمیم خواهد گرفت.
وی با تاکید بر امر ظرفیت سازی در طیف اصولگرایان گفت: این ظرفیت‌ها باید یک رقابت درست را با دوم خردادی‌ها دنبال کند.
وی افزود: به نظر ما دوم خردادی‌ها درحال دنبال کردن یک جهت غلط هستند که به صلاح نظام و انقلاب نیست.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس هشتم و دولت دهم نیز باید اصولگرا باشند تا مردم طعم خدمت را بچشند.