غیبت دوربین صدا و سیما در جلسه معارفه ی شهردار کرمان
جانشین معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای کرمان گفت: ضعف خود را در پوشش خبر معارفه ی شهردار کرمان می پذیریم.
به گزارش کرمان نیوز به نقل از کرنا، یک شنبه گذشته جلسه معارفه ی ابوالقاسم سیف الهی به سمت شهردار کرمان و تودیع محمد جلال مآب در خانه ی شهر برگزار گردید که در این جلسه علی رغم حضور خبرنگاران جراید محلی و خبرگزاری های کرمان و هیچ فردی از صدا و سیمای کرمان حضور نداشت و دوربین خبر شبکه ی کرمان نیز غایب بود.

قبل از برگزاری این مراسم دعوت نامه های جداگانه ای از سوی ریاست شورای شهر به مدیر کل صدا و سیمای کرمان، قائم مقام وی، معاونت های فنی ، اطلاعات و اخبار و جانشینان آنها ارسال شده بود که البته هیچ یک حضور نیافتند.
سید محمود میرکمالی جانشین اطلاعات و اخبار صدا و سیمای کرمان در این باره می گوید: من تا صبح شنبه مرخصی بودم و یکشنبه با مشغله زیاد کاری روبرو شدم وی افزود: مابقی مسئولین نیز جهت سمیناری به زیبا کنار رفته بودند و آنهایی که در سازمان بودند به علت تراکم کاری و یا به دلایل شخصی حضور نیافتند. اما در مورد پوشش خبر این جلسه ما ضعف اطلاع رسانی خود را انکار نمی کنیم و دست آخر این خبر را 48 ساعت بعد با فیلمی که شورای شهر ارسال کرد پخش کردیم البته خود شورای شهر نیز این خبر را همان روز برای سازمان ارسال نکرد.
عدم حضور صدا و سیما در حالی بود که اکثر مسئولین استانی از جمله امام جمعه موقت و استاندار در این جلسه حضور داشتند تا نظاره گر اتفاقی باشند که فقط هر 4 سال یکبار رخ می دهد.
گفتنی است خبر جلسه ی معارفه ی شهردار کرمان پس از گذشت دو روز از شبکه ی استانی پخش شد در صورتی که معمولاً بسیاری از اخبار مراسم و حاشیه های کوچک و کم اهمیت تر شهر در اولین بخش خبری منعکس می گردد.