بی خبری استاندار از تعطیل شدن پروژه بهسازی کاروانسرای وکیل

استاندار کرمان با اشاره به اینکه از تعطیل شدن پروژه بهسازی کاروانسرای وکیل در کرمان تا دو روز پیش بی‌خبر بوده است، گفت: برای من جای سئوال و تعجب است که چرا مسئولان قبل از این اتفاق به من خبر ندادند تا از وقوع آن جلوگیری کنم.

به گزارش کرمان نیوزبه نقل ازفارس محمد رئوفی‌نژاد  در جلسه کارگروه گردشگری استان که در محل سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه علی‌رغم حجم قابل توجه مصوبات سفر هیئت دولت به استان در بخش گردشگری و میراث فرهنگی اقدامات مربوطه و جلسات کارگروه استان با سرعت مدنظر پیش نمی‌رود، گفت: مصوبات سفر هیئت دولت به استان در بخش گردشگری بسیار گسترده‌اند و با توجه به ضرورت‌هایی که وجود دارد این مصوبات باید پیگیری شوند.
وی تصریح کرد: به همه اعضای کارگروه تأکید می‌کنم که مصوبات بخش میراث فرهنگی و گردشگری را با سرعت پیگیری کنند.
رئوفی‌نژاد ادامه داد: در این بخش کارهایی انجام شده اما به نسبت حجم کار و تصمیمات هنوز کارهای بیشتری باید انجام شود.
استاندار کرمان با اشاره به تعطیل شدن پروژه بهسازی کاروانسرای وکیل شهر کرمان بر ضرورت اجرای این پروژه تأکید کرد و گفت: تأکید می‌کنم که هیچ مشکلی نباید بر سر اجرای این پروژه وجود داشته باشد.
وی با بیان اینکه استانداری و شهرداری آماده هر گونه همکاری لازم با سازمان میراث فرهنگی و سازمان توسعه گردشگری برای آزادسازی زمین‌های اطراف این پروژه هستند، خاطرنشان کرد: حل مشکل بحث آزادسازی زمین مورد نیاز این پروژه و نیز گمرکی ورود مواد مقاوم‌سازی همین امروز باید در قالب دو جلسه حل و نتیجه آن نیز گزارش شود.
رئوفی‌نژاد همچنین تأکید کرد: تمامی ادارات استان موظفند مصوباتی که راجع به امور مرتبط با میراث فرهنگی هستند را حتماً اجرا کنند.