عدم اتحاد اصولگرایان باعث ناکامی این جریان خواهد شد
هشدار یک فعال سیاسی اصولگرا در استان کرمان به جبهه ائتلاف اصولگرایان این استان از احتمال عدم اقبال عمومی در انتخابات آینده مجلس هشتم .

به گزارش کرمان نیوز مسعود مراد زاده، از فعالان سیاسی اصولگرای استان کرمان در گفت و گو با  خبر گزاری دانشجویان ایران( ایسنا) منطقه کویر، گفت: بعضی از چهره های سیاسی اصولگرا در استان کرمان خود را ازهمه اصولگرایان با لاترمی دانند و فکر می کنند اصولگرایان باید حکم اصولگرایی خود را از آنها دریافت کنند.

وی افزود: عملکرد این عده به هیچ وجه با مبانی اصولگرایی مد نظر مقام معظم رهبری منطبق نیست و آنها خود یک مبانی تعریف شده دیگری دارند.

دبیر حزب مدافعین عدالت تصریح کرد: ما بارها به آنها گفته ایم که انحصارگرایی مردم را از همه اصولگرایان دلسرد میکند اما آنها نه تنها گوش شنوایی ندارند بلکه خود را قیم اصولگرایان نیز می دانند.

مراد زاده ، شکست اصولگرایان استان کرمان در انتخابات گذشته شوراهای اسلامی را یادآور شد و گفت: قبل از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، ما بارها به همین آقایان، متذکر شدیم، که با این عملکرد شما ، مردم از اصولگرایان دلخور شده اند و احتمال عدم پیروزی اصولگرایان در انتخابات شوراها زیاد است اما آنها هرگز این نکته را باور نمی کردند.

وی تصریح نمود:اتحاد اصولگرایان در کرمان اگر تحقق نیابد باعث ناکامی این جریان در انتخابات خواهد شد.

این فعال سیاسی اصولگرا در استان کرمان با هشدار به جبهه ائتلاف اصولگرایان این استان از احتمال عدم اقبال در انتخابات آتی مجلس هشتم گفت: اگر سخن برخی از گروه های اصولگرا نادیده گرفته شود و عملکرد برخی از مدیران اصولگرای دستگاه های اجرایی استان کرمان تصیح نگردد باید منتظر ناکامی دیگری در انتخابات باشیم .