اصولگرایان استان کرمان در وضعیت خوبی به سر می برند
حجة الاسلام عرب پور،از فعالان سیاسی اصولگرادر مورد آخرین وضعیت جبهه ائتلاف اصولگرایان استان کرمان گفت: گروه 11 نفره ائتلاف اصولگرایان استان کرمان مشخص شده اند اما دو نفر از این گروه بنا به دلایلی استعفا داده اند و اکنون ما منتظریم تا جایگزین این دو نفر نیز مشخص شود.

به گزارش کرمان نیوز حجة الاسلام مهدی عرب پور از فعالان سیاسی اصولگرای استان کرمان در گفت و گو با  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، گفت:در حال حاضر اصولگرایان استان کرمان در وضعیت خوبی به سر می برند و همه گروه های سیاسی اصولگرا در این استان به وحدت و وفاق رسیده اند.

وی اصولگرایان را در هر شرایطی معتقد به قانون دانست و ادعاهای برخی از گروه های اصلاح طلب استان کرمان مبنی بر تخریب آنها توسط اصولگرایان را یک نوع جو سازی زودرس خواند و گفت:جریان اصولگرایان به هیچ وجه معتقد به توهین و تخریب شخصیت های جناح مقابل نیست و هرگونه اظهار نظر مبنی بر اینکه اصولگرایان به دنبال تخریب حریف هستند یک جوسازی زودرس است.

کاندیدای احتمالی اصولگرایان از حوزه انتخابیه کرمان هر گونه تبلیغ زودرس از ناحیه خود را رد کرد و گفت: به عنوان اصولگرا هیچ کاری خلاف قانون و شرع انجام نمی دهیم .

عرب پور از آخرین وضعیت جبهه ائتلاف اصولگرایان استان کرمان نیز گفت: گروه 11 نفره ائتلاف اصولگرایان استان کرمان مشخص شده اند اما دو نفر از این گروه بنا به دلایلی استعفا داده اند و اکنون ما منتظریم تا جایگزین این دو نفر مشخص شود.

رییس سابق سازمان تبلیغات اسلامی کرمان دلیل استعفای دو عضو گروه 11 نفره ائتلاف اصولگرایان این استان را مشغله کاری آنها ذکر وخاطرنشان کرد:این دو نفر به لحاظ کارهای اجرایی که بر عهده آنها بود استعفا کرده اند و هیچ دلیل دیگری در کار نیست.

عرب پور در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر سخنگویی این جبهه (ائتلاف اصولگرایان) و آیا اینکه آقای تکلوزاده این سمت را برعهده دارد؟ گفت: آقای تکلوزاده سخنگوی جبهه ائتلاف اصولگرایان نیست و بزودی گروه 11 نفره اصولگرایان یک گروه 3 نفره اطلاع رسانی را برای این جبهه انتخاب خواهند کرد.