برگزاری مسابقه منجیان دروغین ویژه تبلیغات گسترده صهیونیسم

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از برگزاری مسابقه منجیان دروغین در آبان ماه جاری به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش کرمان نیوز  علی ثنایی، در گفت‌وگو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در کرمان، از برگزاری مسابقه منجیان دروغین در آبان ماه جاری به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این دانشگاه خبر داد.

وی تصریح کرد: این مسابقه با توجه به تبلیغات گسترده صهیونیسم و شیطان بزرگ (آمریکا) جهت تخریب چهره منجی حقیقی مهدی موعود(عج) و بالا بردن سطح آگاهی و بصیرت دانشجویان برگزار خواهد شد.

سنایی افزود: در این خصوص سه کتاب مسیحیت صهیونیستی نوشته سید هادی سید افقهی، سینما و آخر الزمان نوشته دکتر مجید شاه حسینی و کتاب راز دشمنی و عدالت غرب با جهان اسلام و مسلمین در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد که محتوای مسابقه، از این کتاب‌ه مطرح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 400 دانشجو در این مسابقه ثبت نام کردند، گفت: آخرین مهلت ثبت نام دهم آبان ماه جاری است و دانشجویان جهت دریافت کتاب می‌توانند به دفاتر بسیج دانشجویی در این دانشگاه مراجعه کنند./