گروگان ژاپنی به سیستان و بلوچستان منتقل شده است

جانشین فرماندهی قرارگاه رسول اکرم (ص) گفت: گروگان ربوده شده ژاپنی از کرمان به سیستان و بلوچستان انتقال یافته است.

به گزارش  کرمان نیوز به نقل از   فارس از زاهدان علی اسحاقی امروز در جمع خبرنگاران افزود: در این استان، برخی افراد شرور با مقاصد باج‌خواهی و سودجویی اقدام به آدم ربایی کرده و این شائبه را به وجود آورده‌اند که منطقه ناامن است‌؛ در حالیکه این اقدامات اهداف سیاسی ندارد و هنجارشکنی از این نوع صرفا با اهداف اقتصادی توسط اشرار انجام می‌گیرد.
وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و امنیتی صورت گرفته مشخص شده که گروگان ژاپنی به سیستان و بلوچستان منتقل شده، اما به دلایل امنیتی و همچنین فرار احتمالی اشرار از بیان دقیق محل آنها با حصول نتیجه معذوریم.
اسحاقی ادامه داد: قرارگاه فتح محل اختفای اشرار را شناسایی کرده، اما هدف متحرک بوده و مدام اقدام به جابجایی می‌کند که با قطعی شده محل آنان عملیات‌های لازم برای آزادسازی صورت می‌گیرد.
وی اضافه کرد: به رغم اینکه گفته می‌شود عامل این گروگان گیری دری شه‌بخش از اشرار معروف جنوب بلوچستان است، اما بر اساس اطلاعات به دست آمده وی به طور مستقیم نقشی در این ماجرا نداشته است.
اسحاقی تصریح کرد: خوشبختانه علماء و سران طوایف، افراد شرور را مطرود اعلام کردند و آنها هیچ گونه جایگاهی در بین اقوام و طوایف نداشته و دلیل پناه بردن آنان به کوه و یا کشورهای همجوار، گواهی بر این مدعا است.