ماجرای مردی زن‌نما که به وسیله چت اخاذی می‌کرد

مردی 40 ساله که در فضای چت به صورت یک زن ظاهر می‌شد و از مردم اخاذی می کرد توسط ماموران نیروی انتظامی استان کرمان به دام افتاد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان کرمان پلیس شهرستان رفسنجان در پی شکایت فردی به نام مرتضی مبنی بر تهدید وی جهت پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال اقدامات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری فرد اخاذ آغاز می نماید که سرانجام متهم یاد شده پس از 21 روز دستگیر می شود.
گزارش مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی می‌افزاید: فرد دستگیر شده یک مرد 40 ساله است که به وسیله گریم و در محیط چت از طریق وب‌کم با شخص شاکی ارتباط برقرار کرده و بعد از مدتی از شاکی می خواهد که تصاویر عریان خودش را برای وی ارسال کند.
متهم پس از این و از همین طریق آدرس و شماره تلفن فرد را نیز به دست می آورد و سپس در یک تماس تلفنی شاکی را تهدید می‌کند که چنانچه مبلغ 20 میلیون تومان را به وی پرداخت نکند عکس‌های وی را در محل کار و سکونت وی و همچنین در شهر پخش خواهد کرد.
مرد اخاذ همچنین ضمن اینکه مهلت یک هفته‌ای برای پرداخت تعیین می‌کند برای اینکه ادعایش را ثابت کند تصاویر شخص شاکی را به وسیله یک حلقه CD در محلی قرار داده و از وی می‌خواهد که این عکس‌ها را بردارد.
پلیس استان کرمان کشف کرده است که این مرد در ایران و حتی در خارج از کشور نیز با افرادی از طریق چت ارتباط برقرار می‌کند که پلیس در حال انجام تحقیقات جهت کشف اخاذی‌های احتمالی این فرد است.